Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » TALA (Kleine middelmaat)

TALA (Kleine middelmaat)

*** Tala is in Nederland ***

TALA, WAT EEN SCHOONHEID!

Bekijk via de link hieronder een filmpje van Tala

Tala speelt met haar hondenvriendjes

Wij stellen u voor aan Tala!.

Tala is een lief jong meisje, echter heeft zij nog maar weinig geluk gekend in haar korte jonge leventje.

Eerst belande zij samen met haar zusje in een heel groot akelig asiel

Tara werd geadopteerd in Nederland, maar helaas bleek de adoptant niet echt een stabiele dame. Tijdens het huisbezoek en de adoptie was er geen reden om bezorgd te zijn.

Helaas was dat maar van korte duur en de situatie verslechterde en zo is besloten om Tala weg te halen. Haar zusje die ook geadopteerd was door deze dame, is onrechtmatig ingeslapen. De stichting had voor beide een opvangadres gevonden, maar toch hadden ze de hond in laten slapen. Gelukkig hebben we Tala nog net op tijd daar weg kunnen halen.

Tala is nu 1 jaar bij een hondencoach in huis, waar zij leerde dat mensen wel goede bedoelingen hebben.En dat de wereld er niet zo slecht uitziet als dat het voor haar zo voelde. Ze heeft zich ontpopt tot een mooi, lief knap en speels meisje

Voor Tala zoeken wij een huiselijke situatie, met minimaal 1 speelmaatje, een andere hond. Baasjes die begrijpen dat Tala niet een hond is om geforceerd en dwangmatig mee om te gaan, wel relaxed en dat zij zich zelf kan en mag zijn met zachte aansturing.
Inzicht in hondentaal is echt belangrijk!

Omdat Tala erg geniet van het buiten spelen, is een ruime tuin toch wel een vereiste. Tala geniet enorm van buiten spelen.

Ook Tala dient bij herplaatsing te acclimatiseren daarom vragen wij u toch ons intake-formulier voor Tala in te vullen.

Een gezin met jonge kinderen, of veel aanloop is niet gewenst voor Tala.

Kortom verantwoordelijke mensen die dit meisje haar gouden mandje willen geven, na een zeer ellendige start in haar leven.

Na een positieve procedure is het mogelijk om kennis te maken met Tala. Zij verblijft in Nederland.

Naam: TALA
Geslacht: Teef
Formaat: Kleine middelmaat 45 cm
Type: Prachtige onbekende kruising
Energie niveau: Gemiddeld/hoog zij is immers een jonge hond
Kan met kinderen: Ja >12 jaar met ervaring honden en obv ouders, geen heel druk gezin.
Kan met andere honden: Ja, al aanwezige hond is een must
Kan met katten: Onbekend
Europees paspoort: ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe serieuzer wij deze nemen!
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor TALA is: € 345,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.