Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » SUNNY (Kleine middelmaat)

SUNNY (Kleine middelmaat)

SUNNY LIEF VERLEGEN MEISJE

Sunny is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk via onderstaande link een video van Sunny

Mooie Sunny
Aanraken is nog wel een beetje spannend

Sunny is een vriendelijk meisje die helaas al lang binnen het prive-asieltje van Crina logeert. Hierdoor is Sunny verlegen wat natuurlijk logische is. Zij heeft een rustig karakter. Wij gaan er dan ook vanuit dat binnen een nieuwe situatie Sunny, alle nieuwe indrukken spannend vindt. Begrijpelijk als je al een lange tijd in het asieltje zit.

Daarom plaatsen wij Sunny niet binnen een drukke (gezin-) situatie en niet binnen een situatie met jonge kinderen.

Voor Sunny zou het heel fijn zijn om af en toe wanneer zij dit prettig vindt, de tuin in te kunnen gaan. We plaatsen haar niet in een appartement.

Voor Sunny zoeken wij een baasje, die met alle liefde en veel geduld, die begrijpt dat Sunny na een lange periode in het asiel, tijd nodig heeft om een vertrouwensband op te bouwen en te acclimatiseren. Denkt u het toekomstige baasje te willen zijn van Sunny en heeft u serieuze interesse?

Sunny werd door ons contact Crina in juni 2014 gered uit de public shelter, en is sinds die tijd onder de hoede van Crina ons contact in Roemenië. Zij heeft gevraagd of wij voor haar een goed huis willen vinden.

Sunny heeft in haar geboorteland Roemenië geen enkele kans op een veilig en liefdevol leven.

Zodra de juiste match is gevonden mag Sunny afreizen met de happy-bus naar Nederland.

Naam: SUNNY
Geslacht: Teef
Leeftijd: Geboren 2014
Formaat: kleine middelmaat
Type: Prachtige onbekende kruising
Energieniveau: Laag
Kan met kinderen: wij plaatsen Sunny niet in een drukke gezin situatie of met kinderen
Kan met katten: Onbekend
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier hier online in te vullen.
Of stuur ons een email; stichtingfriends4straydogs@yahoo.com voor het toezenden van het intake-formulier als word-documentje.

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor SUNNY is: € 295,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's