Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » SADIE ( Middelmaat )

SADIE ( Kleine/Normale Middelmaat )

MOOIE INTELLIGENTE SADIE

SADIE is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video van Sadie door de link hier onder aan te klikken

Sadie komt even lags voor aandacht
Sadie houdt van aandacht

Even lekker knuffelen met Sadie

SADIE is een van de 6 honden die wij hebben kunnen redden uit het Mionesti dodingsasiel in Roemenië.
Sadie verblijft nu in het privé asiel van Florin, waarvoor de wij per maand pensionkosten betalen. Helaas is dit niet kostendekkend.

Sadie is op zoek naar een lief baasje maar ook een baasje die met haar leuke activiteiten wilt gaan ondernemen.

Florin en zijn team vertellen over Sadie dat ze erg lief is en een mensgerichte hond. Zij komt naar haar verzorgster toe voor een knuffel en speelt heel graag met de andere honden. Sadie is een fijne hond, die beter verdient dan een hokje. Sadie zou het erg waarderen om met haar toekomstige baasjes een band op te bouwen en met elkaar leuke activiteiten te ondernemen. Wij verwachten dat Sadie graag leert en betrokken is bij haar toekomstige adoptanten

Wilt u Sadie op afstand ondersteunen? Dat kan ook wordt sponsor van Sadie, tot zij haar "Forever Home" heeft gevonden.
Dit kan al vanaf 7,50 per maand.
Helaas zijn de pension-kosten, extra kosten die niet zijn ingedekt binnen de onkostenbijdrage voor Sadie
Zonder HULP kunnen wij en onze contacten geen honden redden.

Naam: SADIE

Geslacht: Teefje
Type: Prachtige onbekende kruising
Leeftijd: Geboren Rond 2015
Formaat: Middelmaat ( ongeveer 45-50 cm)
Gewicht: 16 Kilo
Kan met kinderen: Ja ons beleid > 12 jaar obv ouders
Kan met honden: Ja
Kan met katten: Onbekend
Gevaccineerd ; Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor SADIE is: € 345,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's