Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » PAMMY ( Klein Middelmaatje )

PAMMY ( Kleine Middelmaat )

***URGENT***

PRACHTIGE PAMMY

Nog niemand die deze lieverd in zijn of haar hart wil sluiten 😔

Ontzettend lief meisje, verlangt om haar kenneltje te verlaten...Kijk nou toch eens hoe Pammy geniet uit haar kenneltje....

Bekijk de video van dit lieve meisje....en wie geeft haar het vertrouwen en de liefde waar dit meisje zo naar verlangt?

Wie kijkt er door de krasjes heen op haar gezichtje en zie haar prachtige lieve uitstraling... Pammy heeft heel veel moeite met haar verblijf in een kennel waardoor zijn krasjes heeft opgelopen door het gaas, om bij mensen te kunnen zijn. Wie herkent haar ware schoonheid.

Pammy vindt het heerlijk om te wandelen
is een vrolijk speels jong meisje, van 2  jaar gesteriliseerd. Zij heeft het ontzettend zwaar in haar kenneltje waar zij de meeste tijd door brengt. Door dat ze er zo graag uit wilt heeft zij zich zelf verwond. Zij wil alleen maar aandacht, liefde en vrijheid.....Gelukkig heeft ze nu een vriendje bij haar in de kennel waardoor ze zich zelf gelukkig niet meer verwond. Maar ze heeft echt zo snel mogelijk haar eigen baasje nodig.

Wie kijkt verder dan de wondjes op haar gezichtje en ziet haar prachtige ogen die smeken om uit haar kenneltje te mogen....en van het leven te genieten.
wie kan haar dit bieden? Of is zij door haar littekens veroordeeld tot een leven in een kennel?

Als u op zoek bent naar een leuke hond, kijk dan zeker naar PAMMY. Bedenk dat vele kansarme en ongewenste honden verlangen naar een echt baasje.

PAMMY is in het bos gevonden, ongewenst achtergelaten, samen met haar zusje TARA. Voor Pammy haar zusje Tara zijn we ook op zoek naar een fijn liefdevol thuis.

Interesse? Neem contact op en vraag naar onze intake-vragenformulier Contact

Georgiana ons contactpersoon is een echte hondenliefhebster en kan het hondenleed in haar geboorteland Roemenie niet aanzien.
Zodra de juiste match is gevonden reist PAMMY naar haar nieuwe baasjes toe.

Naam: PAMMY
Geslacht: Teefje
Leeftijd: Geboren medio maart 2017
Formaat: Kleine Middelmaat, ongeveer 37- 40 cm hoog
Energieniveau:Gemiddeld
Goed met kinderen: Ja, advies >12 jaar obv ouders
Goed met andere honden: Ja
Goed met katten: Onbekend
Paspoort: Ja
Chip: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag PAMMY naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkostenbijdrage voor PAMMY is: 345,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com