Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » MIKA ( Kleine middelmaat)

MIKA ( Kleine middelmaat)

MIKA IS EEN LIEVE SPEELSE ENERGIEKE HOND!

Mika verblijft in Nederland. Zij is een herplaatser.

Bekijk via onderstaande link filmpjes van Mika
Heerlijk vrolijke Mika

Mika speelt buiten met een vriendje

Mika en de twee andere honden waarmee ze samen woont
Mika lekker aan het wandelen
Mika geniet van een wandeling

De foto's zijn jammer genoeg niet heel duidelijk, maar als je daar doorheen kijkt zie je dat Mika een ware schoonheid is!

MIKA is een ontzettend leuk en lief jong meisje.

Voor Mika zijn wij op zoek naar een fijn baasje die het leuk vindt om met haar te apporteren. Mika is een slim en heel lief meisje. Zij houdt van aandacht en knuffelen. Mika is een "Blij ei" rennen en ravotten samen met een hondenvriendje vindt zij geweldig leuk.

Mika loopt aan de riem, maar kan als ze een andere hond(en ) ziet gaan trekken ( uiteraard kan het nieuwe baasje dit trainen ) Buiten kijkt zij niet naar katten, in het eigen gezin raden wij katten af.

Andere honden zijn geen probleem, Mika woont nu ook met 2 andere hondjes samen. Een leuk stabiel speels gelijkwaardig vriendje zou heel leuk zijn maar niet perse noodzakelijk

Zij is gek op botjes knabbelen en van voorzichtig borstelen , kan zij erg genieten.

Mika word HERPLAATST omdat het huidige baasje door gezondheidsredenen Mika niet kan bieden wat MIKA nodig heeft.
Uitleg doen wij persoonlijk

Wij zoeken voor Mika een baas met enige ervaring en inzicht en begrijpt wat een hond nodig heeft. Een baasje die tijd heeft en die bereid is om met Mika gezellige activiteiten te ondernemen zoals heerlijke wandelingen, naar training bijvoorbeeld voor een leuke cursus, denkspelletjes, maar uiteraard ook een baasje die gewoon van lekker relaxen houd en lekker samen op de bank kan genieten van het samen zijn, daar geniet Mika ook heel erg van.

Mika is een bench gewend( als veilige rustplek )

Een paar uurtjes alleen thuis blijven ( opbouwen in nieuwe situatie ) is voor Mika ook geen probleem.

Naam: MIKA
Geslacht: Teefje
Leeftijd: Geboren mei 2017
Formaat: kleine middelmaat (ong. 40/ 45 cm)
Type: Prachtige kruising, vermoedelijk Spaniel
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met katten: Nee
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.
U vind dit formulier door op de rode ' Ik wil deze hond adopteren'  te klikken rechts naast de foto van de hond.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

De onkostenbijdrage voor Mika is: € 275,00.
Dit is inclusief een op maat gemaakt tuig

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden.