Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » LINDA (Klein)

LINDA (Klein)

KLEINE LEUKE AANHANKELIJKE LINDA, waar staat haar kleine mandje :-)

Linda is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk via onderstaande links leuke filmpjes

Lekker even stoeien
Linda aan de lijn en met een kat in de buurt

Linda houdt van het gezelschap van mensen, en vind het heerlijk om geaaid en geknuffeld te worden. Zo klein als ze is word ze niet graag opgetild, maar wie weet bij het juiste baasje vind ze dit in de toekomst wel fijn.

Ze loopt perfect aan de riem, dus samen met het baasje even wandelen dat is natuurlijk heel gezellig. Het zou heel fijn zijn als haar toekomstige baasje een tuin heeft want ze vind het heerlijk om even naar buiten te lopen.

Eten is Linda gek op, ze heeft dan ook vaak honger gehad bij haar vorige familie.

Linda haar favoriete plek is het bed of een heerlijk mandje! Wellicht moet haar toekomstige baasje haar bed delen met Linda.

Haar verzorgster LARA verteld:

Linda behoorde vroeger tot een zigeunerfamilie en ze werd niet goed behandeld of verzorgd. Omdat ze binnen plaste, werd ze soms gestraft en buiten gezet in weer en wind, zonder een hondenhokje of schuilplaats boven haar hoofd. Maar meestal lieten ze haar gewoon loslopen op straat, en niet op het erf waar het veel veiliger was.

Linda volgde de mensen overal, dus het risico om aangereden te worden door een auto was extreem groot.

Twee jaar geleden zagen we Linda midden op straat lopen, tussen de auto's door! Ze had honger maar de meeste mensen joegen haar weg.

Dus namen we haar mee naar huis. Het probleem is dat we al een groot aantal honden hebben en omdat ze zo klein is, voelt ze zich onzeker. Bovendien werd ze een paar keer gebeten door een grote hond, gelukkig niet ernstig, maar genoeg om ons te laten inzien dat ze veel beter af zal zijn in een fijn huisje bij een lief baasje, waar ze zich veilig, verwend en geliefd kan voelen, Dat verdiend deze kleine.

Wij staan in direct contact met de opvang van Kleine Linda

Zodra het juiste baasje voor haar is gevonden reist Linda zo snel mogelijk naar Nederland.

In haar geboorteland Roemenie heeft dit arme meisje geen kans op liefde en geluk.

Naam: Linda

Geslacht: Vrouwtje

Formaat: klein ongeveer 7 kilo

Leeftijd: Geboren 2014

Energieniveau: normaal

Type: Onbekende kruising

Kan met kinderen: Wij plaatsen Linda niet binnen een drukke (gezins)situatie

Kan met andere honden: Ja ( vind grote honden spannend )

Kan met katten: ja ( in het begin begeleiden )

Gevaccineerd; Ja

Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe serieuzer wij deze nemen!
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor LINDA is: € 295,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's