Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » COCO & CHANEL (Klein formaat)

CHANEL & COCO (Klein formaat)

LIEVE KLEINE MEISJES COCO & CHANEL
Coco en Chanel zijn
 gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Wat zou het toch fantastisch zijn als CHANEL samen met haar lieve vriendinnetje COCO haar koffertje zou kunnen pakken voor dat enkeltje geluk!

Chanel is samen met haar vriendinnetje Coco in onze opdracht gered uit een dodingsasiel in Roemenië. Beide hondjes zijn heel erg leuk en vriendelijk. De dametjes verblijven nu in een klein privé asiel.

Het zou fantastisch zijn als beide de koffertjes zouden mogen pakken voor een gelukkig leven, want ze zijn erg aan elkaar gehecht.

Chanel is een lief klein formaat teefje van ongeveer 3 jaar jong. Chanel werd samen met haar vriendinnetje Coco achtergelaten op straat. Chanel is gevaccineerd en heeft een gezondheidsverklaring. Beide dames zijn erg lief en speels. Chanel is heel vriendelijk naar haar verzorgers toe.

Coco is een lief klein formaat teefje van ongeveer 3,5 jaar jong. Coco werd samen met haar vriendinnetje Chanel achtergelaten. Coco is gevaccineerd en heeft een gezondheidsverklaring. Beide dames zijn erg lief en speels. Coco is heel vriendelijk naar haar verzorgers toe. Het kille koude ongezellige asiel is geen goede plek voor een klein hondjes zoals Coco en Chanel!

Als u op zoek bent naar 2 leuke kleine honden, realiseert u dan dat vele kansarme hondjes zoals Coco en Chanel op zoek zijn naar een baasje.

Zodra de juiste match is gevonden reizen deze leuke hondjes naar Nederland toe. In hun geboorteland Roemenië maken deze lieve meisjes geen schijn van kans op een veilig leven.

Naam: CHANEL & COCO
Geslacht: Vrouwtjes
Leeftijd: CHANEL 2,5 - 3 jaar jaar COCO  ongeveer 3 jaar
Formaat: CHANEL Klein (30 cm) COCO klein 35 cm
Type: Leuke kleine onbekende kruising
Sociaal: Ja, in het begin begeleiden
Kan met kinderen : Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met katten: Onbekend

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER
volledig ingevuld naar ons retour te  mailen. WERKWIJZE en INTAKE-Formulier

Daarom werken wij met een procedure, om te onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor de hond
Match is essentieel voor bemiddeling,

immers  een hond binnen een nieuwe situatie vraagt tijd en begeleiding.

De onkostenbijdrage voor CHANEL & COCO is: 595,00 euro.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om onze intake-vragenformulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com