Home » Honden vanaf 1 jaar » TEEFJES » CAFI ( Middelmaat )

CAFI ( Middelmaat )

SOCIALE VITALE  SUPER LIEVE CAFI
CAFI is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Cafi knuffelt met een van de kinderen van een verzorger
Cafi vindt autorijden wel wat!
Cafi wandelt in de sneeuw
Cafi speelt met Lucky

Cafi is blij als ze haar verzorger ziet.

Cafi wil graag geknuffeld worden!

Cafi wandelt in het park

Cafi is niet bang voor de auto

Bent u actief, heeft u tijd en bent u veel thuis, houd u van wandelen, knuffelen en gezelligheid geef dit oudere meisje dan een kans. Cafi is een gezonde hond in zeer goede conditie en houdt van het leven. Ze is slim en leert snel en is gek op spelen met andere honden.

Dit is wat haar verzorgster schrijft over Cafi:

In September 2014 was ik wanhopig op zoek naar een verdwaalde hond, dus bezocht ik elk mogelijk openbaar asiel in de buurt van Boekarest. Het was in die tijd dat alle honden op straat werden achtervolgd door hondenvangers en eenmaal gevangen werden ze na 14 dagen gedood, tenzij de hond door iemand werd opgeëist. Zoveel ogen die naar je kijken ... hopend en smekend om hulp!

Dat is toen ik Cafi voor het eerst zag. Ze zag eruit als de vriendelijkste hond op aarde, niet in staat om uit de kooi te komen. Ik kon het niet laten, dus nam ik haar mee. Vanaf het eerste moment bleek ze inderdaad een hele lieve en sociale hond te zijn. Sindsdien is ze bij me, nog steeds op zoek naar de juiste familie.

De afgelopen vijf jaar gingen ongelooflijk snel, veel sneller dan we zouden wensen, maar ik kan haar helaas niet geven wat ze nodig heeft, daarom zoek ik het allerbeste baasje voor haar <3

Bij het beschrijven van haar karakter moet ik drie hoofdkenmerken die ze heeft benadrukken:

Super sociaal, speels en energiek. Alles wat nieuw is, voor Cafi is fascinerend! Meer dan wat dan ook, houdt ze van lange wandelingen. Ze vind het heerlijk om bij haar baasje/ familie te zijn. Ze is erg mensgericht en gaat graag met de familie mee. Bv bij het bezoeken van vrienden en familieleden, ze is de perfecte bijrijdster gaat graag mee in de auto op pad., even lekker een duik nemen in het water vind ze ook heerlijk.

Waar u ook heen gaat, ze kan mee, ook tijdens vakantie. Ze is de perfecte hond voor een actief gezin en ze heeft te allen tijde gezelschap nodig. Ze is zindelijk (momenteel woont ze bij mij in huis), loopt perfect aan de lijn.

Zeer vriendelijk met alle mensen, inclusief kinderen, ook met andere honden, maar haar favorieten honden zijn jongere reutjes van haar grootte. Uiteraard dient Cafi bij haar nieuwe gezin eerst te acclimatiseren.( zie onze handleiding )

Net als wij is ze niet perfect. Ze heeft een hekel aan katten en moet uit de buurt van hen of gebieden met katten worden gehouden.

Het ergste wat een adoptant kan doen, is haar alleen te laten in een afgesloten ruimte, zelfs in een kamer worden opgesloten, ze kan een beetje claustrofobisch zijn omdat ze het niet fijn vind om in een kleine ruimte te verblijven.

Ze is ook angstig voor onweer en vuurwerk, dus iemand moet in deze tijden dicht bij haar zijn, haar in huis houden en haar aaien om te kalmeren.

Cafi is een sociale vitale hond vind u dit leuk aan een hond dan krijg je de gelukkigste en liefste hond ter wereld!

Maar Wees bereid op alle kusjes en knuffels die je krijgt en als je deze beantwoord dan gaat ze op haar rug liggen zodat je haar buikje mag masseren :-)

De Ideale familie voor haar is een actieve familie , met kinderen, een andere hond liefst een speels reutje(en), een huis met tuin is echt een must, maar wel veilig omheind.

een familielid moet er altijd voor haar zijn, en als het mogelijk is gaat Cafi het liefst met je mee. ( Cafi vind het niet fijn om alleen te zijn )

Wij staan in direct contact met de opvang van Cafi

In haar geboorteland Roemenië heeft zij geen kans op een fijn leven.

Zodra de juiste match is gevonden mag CAFI op reis naar Nederland.

Naam CAFI

Geslacht: Teefje

Leeftijd: 8 jaar (in haar paspoort staat 10 jaar omdat in Roemenië de honden altijd ouder vermeld worden bij binnenkomst in het dodingsasiel, zodat een hond die ouder is eerder gedood kan worden)

Formaat: Middelmaatje ongeveer 50 cm ( 25 kilo )

Type: Prachtige onbekende kruising

Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar o.b.v. ouders/verzorgers

Kan met katten: Nee

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd: ja

Bijzonderheden: Cafi heeft uitgebreid medisch onderzoek gehad en is gezond verklaard .inclusief bloedtest.

Voer: Cafi krijgt speciaal voer voor haar spijsvertering. Van het Het merk Hills: food sensitive

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor CAFI is: € 195,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusiefde verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen metEuropees gecertificeerde Trace dierenvervoerfirma's