Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » TOFFIE ( Middelmaat)

TOFFIE ( Middelmaat)

***LIEF RUSTIG VITAAL REUTJE TOFFIE VERBLIJFT BIJ EEN GASTOUDER IN NEDERLAND***

Toffie is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video van toffie via onderstaande link

Toffie is gek op samen graven
Toffie wil graag spelen met zijn opvang
Toffie speelt lekker in het water en met een vriendje
Kijk nou wat een koppie
Ondanks zijn leeftijd nodigt Toffie zijn verzorgster uit voor een spelletje

Bij wie mag Lieve Toffie voor altijd komen wonen? Een lief hondenvriendinnetje zou ontzettend fijn zijn, dit vind Toffie geweldig.
Echter lieve baasjes met voldoende tijd en die houden van gezelligheid, is ook prima voor Toffie

Toffie is een rustige vriendelijke hond. Houd van een aai onder zijn kin, hij houd van gezelligheid lekker samen met het baasje op de bank.

Ook kan Toffie goed opschieten met anderen honden.

Een wandelingetje vind hij heerlijk, en daar geniet hij erg van.

Toffie houd van mens en dier, visite is geen probleem en komt er gezellig bij.

Omdat Toffie toch wat ouder is en het zwaar had in het kille koude asiel hebben wij besloten Toffie in een fijn gastgezin in Nederland te plaatsen.

De opvang van Toffie verteld het volgende. Toffie is een lieve, vrolijke, speelse knuffelbeer en heeft zich snel aangepast aan het huiselijk leven in Nederland. Toffie is een hele makkelijke hond, hij is zindelijk, kan prima een paar uurtjes alleen zijn met zijn opvang honden vriendinnetje Puma. Als in de ochtend de wekker gaat komt Toffie meteen even gezellig met ons knuffelen..

Als tijd is voor een uitlaatrondje loopt Toffie keurig mee aan de riem. Toffie houd van wandelen maar hele lange afstanden zijn niet aan te bevelen gezien zijn leeftijd. Toffie vind andere honden erg leuk, maar grote honden vind hij best spannend..

Toffie is geen hond die confrontaties aangaat, en makkelijk aan te sturen. Toffie is een ouder hondje door zijn leeftijd heeft hij beginnende artrose ontwikkeld. Hiervoor krijgt Toffie goede supplementen en de juiste voeding.

Toffie is in Nederland door een dierenarts gecheckt, en blijkt in goede conditie te zijn voor een hondje van zijn leeftijd. Toffie vindt onverwachte harde geluiden zoals bv vuurwerk, het geluid van een Motor  spannend, daar dient men wel rekening mee te houden.

Kortom Toffie is voor zijn tien jaar een leuke Vitale Vriendelijke Gezellige hond die wij zeker nog vele mooie jaren toewensen.

Mocht er een geschikte match zijn, dan kan er in overleg met het gastgezin  kennis worden gemaakt met Toffie.
Wel na ontvangst van het intake-formulier en een goed gesprek

Crina heeft Toffie gered uit de openbare opvang Santuhalm in Roemenie.

Naam: TOFFIE

Geslacht: Reutje

Leeftijd:  Vermeld in paspoortje 2009 echter geschatte leeftijd  door dierenarts 2011. Doordat Toffie afkomstig is vanuit een dodingsasiel, is zijn leeftijd  in het paspoortje express ouder genoteerd dit ivm eerder  euthanaseren. Echter de dierenarts van de opvang schatte Toffie jonger.

Formaat:  Middelmaat

Type: Onbekende lieve kruising

Energie niveau: Gemiddeld

Kan met kinderen:  Ons beleid > 12 jaar obv ouders/verzorgers, geen drukke (gezins-)situatie.

Kan met andere honden: Ja mits met gemiddeld of lager energieniveau.

Kan met katten: Ja in het begin begeleiden, indien kat(ten) hond gewend is,  zie ook uitleg in de handleiding Rescue-hond

Gecastreerd : Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier hier online in te vullen.

Of stuur ons een mail en vraag naar het Intake-formulier: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor TOFFIE is: € 195,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's