STEVIE WONDER (Middelmaat)

LIEVE OUDE MAN STEVIE WONDER VERDIEND EEN VEILIGE EN RUSTIGE OUDE DAG
Stevie is een special care hond. Wij vragen u om hulp!

Bekijk hieronder de video's van Stevie:
Deze volgen binnenkort

Wij stellen u voor aan Stevie Wonder.
Stevie is in onze opdracht gered vanuit het dodingsasiel en logeert nu in de opvang Ringo Land

Stevie is een oudere hond met een vreselijk verleden. Stevie is geslagen en heeft distemper gehad, waardoor hij wiebelend loopt en zijn koppie wat scheef houdt. En, zoals zijn naam misschien al een beetje verklapt, Stevie is volledig blind.

Deze lieve ziel is erg slecht behandeld geweest. Nu heeft hij eindelijk rust en geniet hij van zijn heerlijke maaltijden. Stevie wordt zeer goed verzorgd, krijgt extra vlees en ook supplementen. Deze arme ziel weet niet wat hem overkomt.
Door zijn leeftijd en zijn erbarmelijke leven eerder, is het niet meer verstandig om Stevie te herplaatsen binnen een voor hem onbekende omgeving in NL. Daarom willen wij Stevie nog een fijn gevoel geven binnen de opvang.

Om hem de rest van zijn leven een comfortabel leven te geven, vragen wij u om hulp.

Wordt vaste donateur, vanaf 7.50 per maand, en adopteer Stevie op afstand.

Zo kunnen wij samen met u zijn goede verzorging waarmaken!

Wij hopen op een toch nog fijne periode voor Stevie! U toch ook?

Team Stichting Friends4Straydogs
Thea, Tessa, Ina

Bankrelatie: NL10ASNB 0708866700
BIC: ASNBNL21
tnv: W.P  Mulder- van Dam stichting Friends4Straydogs
o.v.v Adoptie op afstand Stevie Wonder

(** Note: Stichting Friends4straydogs heeft bewust geen zakelijke rekening vanwege de kosten,
De hier genoemde rekening is de rekening van stichting Friends4straydogs en staat onder toezicht en controle door het bestuur.)

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's