Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » ROCKY ( Middelmaat )

ROCKY ( Middelmaat )

LIEVE MENSGERICHTE ROCKY!
Rocky is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video van Rocky via onderstaande link
Rocky is heerlijk aan het spelen met zijn vriendjes

Rocky is een leuke speelse hond, ondanks zijn zes jaren gedraagt hij zich als een jonge pup. Hij speelt graag met andere honden, maar wel honden van zijn maat. Toch is hij meer mensgericht en geeft ze zoveel liefde als ze maar willen. Hij knuffelt heel graag en laat zijn dankbaarheid zien door kleine likjes te geven.

Rocky zit al weer enige tijd in de kennel, hij heeft in het verleden een baas gehad, maar die heeft Rocky afgezet bij het asiel. Rocky past ondanks zijn leeftijd goed bij een gezin dat toch enigszins wat actief is.

Rocky is zich niet bewust van zijn eigen kracht, dus heeft wel een baas nodig die stevig in zijn schoenen staat. Rocky kan heel goed aan de riem lopen. Mocht hij een honden maatje krijgen dan een die aansluit op zijn hoogte, geen kleine honden of katten.

Rocky is een ontzettende leuke en vriendelijke hond. het wordt tijd dat hij nu eindelijk na zes jaar een definitief baasje krijgt. zijn enige grote liefde zijn mensen. Dus Rocky kan ook heel goed als enigste hond geplaatst worden.Wilt u tijd en energie en tijd in Rocky steken?

Realiseert u zich dan dat deze hond weer alles moet leren.
Onze werkwijze en procedure kunt u lezen op onze website, match is altijd prioriteit voor bemiddeling.
Wij staan in direct contact met de opvang van Rocky

Zodra de juiste match voor Rocky is gevonden reist dit prachtige ventje naar zijn nieuwe familie.

In zijn geboorteland Roemenië heeft Rocky geen kans op een veilige en liefdevol leven.

Naam: ROCKY
Geslacht: Reu
Leeftijd: Rocky is zes jaar oud
Formaat: grote middelmaat (45-50 cm), gewicht ongeveer 25 tot 30 kg
Type; Prachtige onbekende kruising

Energie niveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met katten: nee
Europees paspoort: ja
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor ROCKY is: € 295,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusiefde verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen metEuropees gecertificeerde Trace dierenvervoerfirma's