Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » KOKO & JADE (Kleine middelmaat )

KOKO EN JADE (Middelmaat )

KOKO EN JADE VRIENDEN VOOR HET LEVEN

Koko en Jade zijn gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Neem even de tijd om de video's van Koko te bekijken op Youtube
Koko en Jade in de sneeuw

Koko en Jade in het park
Koko in het park

Koko is lekker even aan de wandel met de verzorger.

Koko is aan het snuffelen en spelen in de tuin

Twee hele lieve honden die niet apart geplaatst worden. Koko en Jade zitten al lange tijd bij elkaar, ze komen uit verschillende asielen maar zijn heel gewaagd aan elkaar. Een bijzonder stel die wij niet willen scheiden.

JADE

Jade is een bijzonder meisje en heeft een lange weg afgelegd. Jade is gered uit het openbare asiel door Lara onze rescuer in Roemenie. Jade was een meisje die op dat moment getekend was door het leven in Roemenie en de hondenvangers.

Doordat Lara haar veel liefde en tijd heeft gegeven, is bij Jade langzaam haar vertrouwen in de mens terug gekomen. Ze is een lief meisje en met de juiste baasjes die haar alle tijd en liefde gunnen, komt Jade vanzelf uit haar schulp. Haar grote steun is Koko. Met Koko leeft ze samen in 1 hok en hij heeft haar echt de duwtjes gegeven die ze nodig had. Jade hangt heel erg aan Koko. Voor Jade wordt het nu tijd om samen met Koko een lieve familie te zoeken.

KOKO

Koko is uit een andere openbaar asiel gered. Bij een bezoek aan het asiel voor twee andere honden zag Lara Koko. Omdat zwarte honden geen kans maken kon Lara Koko niet laten zitten, en heeft zij Koko meegenomen. Koko is een lieve jongen met prachtige witte sokken en sjaal. wie valt er nu niet voor deze gentleman. Koko knuffelt en kust graag. Sociaal, speels en een leuke hond.

In Roemenie maken Koko en Jade geen kans. Zodra het geschikte baasje gevonden is mogen deze twee met de happy bus naar Nederland.

Naam: JADE
Geslacht: Teef
Leeftijd: Geboren 2014
Type: onbekend kruising
Maat: Kleine middelmaat (40-45)
Energieniveau: gemiddeld
Sociaal: ja
Kan met kinderen; Ja> 12 jaar o.b.v. ouders / verzorgers
Kan met katten: Nee.
Chipregistratie: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Naam: KOKO
Geslacht: Reu
Leeftijd: Geboren 2015
Type: onbekend kruis
Maat: Kleine middelmaat (45-48)
Energieniveau: gemiddeld
Sociaal: een beetje verlegen met vreemden (in het begin)
Kan met kinderen; Ja> 12 jaar o.b.v. ouders / verzorgers
Kan met katten: Nee.
Chipregistratie: Ja
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor KOKO en JADE is: € 590,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de honden.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's