Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » HAN (Groot formaat)

HAN (Groot )

*SCHITTERENDE LIEVE HAN, ZOEKT FIJNE FAMILIE MET VEEL RUIMTE**

Bekijk via onderstaande links video's van Han

Han lekker aan de wandel in het bos

Daar komt hij hoor! Kijk hem genieten

Han is een hele grote lieve reus, en verblijft in Roemenie bij een baasje. Maar in het belang van Han heeft deze baas om hulp gevraagd. Han is namelijk nogal groot en moet naar buiten kunnen gaan. Han heeft ruimte nodig.

Voor Han zou het prettig zijn als zijn toekomstige baasje een grote tuin, of een vrijstaand huis met een veilig omheind stuk grond heeft.

Han is nog jong en wandelt graag, hij kan met andere honden, en loopt ook keurig aan de lijn mee. Maar Han heeft ook dingen die hij best nog spannend vind. zoals fietsers, brommers alles wat snel voorbij komt.

Als Han eenmaal zijn eigen mensen kent, behoren deze tot zijn roedel Vreemde mensen zal hij eerst moeten leren kennen, maar daarna is het helemaal goed voor Han. Ook zal Han waarschuwen als er iets niet in zijn beleving iets niet pluis is in en om het huis, en zal dan zijn baasje waarschuwen. Han is waaks, maar wij plaatsen hem niet als waakhond want daar doen wij deze lieve lobbes echt geen plezier mee. Hij maakt graag deel uit van zijn mensen.

Wij zoeken voor Han een baas met ervaring die stevig in de schoenen staat, die inzicht heeft en weet hoe men een hond begeleid. Han is 60 kilo dus geen schoothondje

Als Han in Roemenie geplaatst word bij een boer dan is het fijne leven voor Han voorbij en zal hij aan de ketting komen te liggen. De boeren gebruiken ze als ketting honden. Dat is iets wat wij Han niet aan willen doen, en zijn huidige baas al helemaal niet. Want Han is een fijne lieve hond.

In zijn geboorteland Roemenie heeft Han geen kans op een veilig en liefdevol leven.

Zodra de juiste match voor haar is gevonden reist deze lieve mooie hond naar NL.

Naam: HAN
Geslacht: Reu
Leeftijd: Geboren 2018
Formaat: Groot 70 cm tot 1 meter hoog gewicht ongeveer 60 kg
Type; Berghond
Energie niveau: Gemiddeld Sociaal: Ja
Kan met kinderen: Ja, maar wij plaatsen Han niet in een druk gezin met kinderen
Kan met katten: Nee
Europees paspoort: ja
Gecastreerd: word nog gedaan
Bijzonderheden: Han heeft in het verleden een elleboogdysplasie gehad en is daar voor geopereerd. hij heeft daar geen hinder meer van.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe serieuzer wij deze nemen!
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor HAN is: € 345,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's