Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » DIXIE ( Kleine middelmaat )

DIXIE ( KLEINE Middelmaat )

VROLIJK LIEF REUTJE DIXIE, VERBLIJFT AL IN NEDERLAND
DIXIE is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts.

Bekijk een filmpje over Dixie door op onderstaande link te klikken

Dixie is gek op spelen met andere honden en rennen
Kijk dat mooie blije koppie toch eens
Dixie aan de wandel
Kijk toch eens hoe leuk Dixie is!
Een leuk filmpje van Dixie in verschillende situaties (mei 2020)
Dixie geniet van het spelen met een balletje!
Dixie speelt met Heidi

Dixie en Heidi spelen met een bal

Deze lieverd was geadopteerd, helaas na twee dagen moest Dixie weg. Dixie werd niet begrepen door de vorige adoptanten. Dit kwam niet ten goede van Dixie, waardoor Dixie heel onzeker ging reageren.

Dixie heeft hier totaal geen schuld aan.

Daarop is besloten om Dixie onder te brengen bij Denco Sewgobind Hondengedragstherapeut. Al vrij snel kregen we te horen dat Dixie een zeer lief hondje is, met een laag energieniveau maar door de stress wat onzeker was. Denco leert hem nu de basis training. We kregen ook groen licht om hem weer te promoten.

Wij zoeken voor Dixie een familie die inzicht hebben en weten wat een hond nodig heeft. Voor Dixie zou het fijn zijn als er een speelmaatje is.

Dixie heeft een gezellig en aanhankelijk karakter, Het is een vrolijke jongen die van aandacht houd, gek is op wandelen en spelen maar ook heerlijk het water in willen duiken. aandacht heeft die ook graag, echt een hele leuke hond.

Wij staan in direct contact met de opvang van Dixie

Dixie zijn verhaal.

Sinzy ons contact in Roemenie was met haar honden naar een veld gereden waar zij mogen spelen en rennen.
Op het moment dat zij terug naar huis wilde rijden stopte 50 meter voor haar een auto die een doos achterliet en hard weg reed.
Sinzy stapte uit en trof 5 kleine magere pups aan.
Zij bedacht zich geen moment, pakte de doos en reed hard achter de bestuurder aan die eerder de doos achterliet.

NAAM: DIXIE
Geslacht: Reu
Leeftijd: Geboren februari 2019
Formaat: Kleine Middelmaat ongeveer (45 cm)
Type: Prachtige kruising
kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar o.b.v. ouders/verzorgers ( WIJ PLAATSEN DIXIE NIET IN EEN DRUK GEZIN MET JONGE KINDEREN )
Kan met katten: Ja, in het begin begeleiden, hij is immers een jonge hond

Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor DIXIE is: € 355,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's