Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » DARIUS (Middelmaat)

DARIUS (Middelmaat)

DARIUS, LEUKE BLIJDE SPEELSE REU

Darius is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Darius is zo een leuke blijde hond, het liefst speelt hij de hele dag met zijn broertjes en andere honden. Darius houd van knuffels, en heeft veel liefde te geven, dat hij ook laat zien aan de verzorgers in de shelter, maar ook aan zijn honden maatjes. Hij is lekker nieuwsgierig en vind het leuk om overal bij te zijn.

Darius en zijn broertjes werden met 10 weken oud gevonden in een heg in een hele drukke woonwijk. Gelukkig werden ze gevonden door ons contact Gabriella in Roemenië.

Nu twee jaar later zitten de broertjes nog steeds in de shelter, en is ons gevraagd hen te promoten zodat Darius en zijn broertjes ook kans maken op een lieve baas, en deze hen wegwijs maakt in de wereld van huisje, boompje beestje.

Bent u het baasje die Darius een fijn mandje wilt geven, die Darius leert wat het is om hond te kunnen zijn. Immers Darius moet nog van alles leren.

Het zou fijn zijn voor Darius als er een leuk stabiel hondenmaatje aanwezig is waar hij zich aan op kan trekken en lekker mee kan spelen.

Wij staan in contact met de verzorgers van Darius.

Zodra de juiste match is gevonden voor Darius reist hij af naar Nederland In zijn geboorteland Roemenie, heeft deze leuke hond geen schijn van kans op een fijn leven.

Naam: DARIUS

Geslacht: Reu

Leeftijd: 2 jaar

Formaat: Middelmaat gewicht ongeveer 17 kg

Type: Prachtige onbekende kruising

Energie niveau: Gemiddeld tot Hoog hij is immers een jonge hond

Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met katten: Onbekend, kan getest worden.

Europees paspoort: ja

Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor DARIUS is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's