Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » CODY ( Middelmaat )

CODY ( MIDDELMAAT )

KANJER CODY, een trouw speels maatje die altijd vrolijk is!

Bekijk de video's van Cody:

Cody aan het spelen met verzorger

Cody aan het spelen met andere honden

Luna en Cody

Cody en Chrissie

Cody en Chrissie 2

Cody en Chrissie 3

Mira redde een hond uit haar omgeving die anders op straat zou zijn beland. CODY had baasjes maar zij waren hem beu.
Mira, een fantastische jonge vrouw en dierenvriend, heeft voorkomen dat Cody in handen zou vallen van de verschrikkelijke hondenvangers...

Na enkele weken viel het haar op dat Cody niet helemaal goed liep...

Tijdens diverse onderzoeken bleek 1 heupkop niet goed te zijn. Een operatie volgde... De operatie slaagde

Zoals bij mensen had Cody ook revalidatie nodig, onze stichting plaatste een noodoproep. Mede door lieve donateurs, onze "Vrienden van Friends" trouwe sympathisanten van onze stichting, hulp van Mira zelf en uit onze eigen reserve potje, werden deze behandelingen bekostigd.

Aqua-therapie en shock-therapie volgde, met resultaat.

19 behandelingen gehad en inmiddels een tijdje verder. Cody speelt, rent kortom hij is een heerlijk actief blij ventje! Wat zijn wij blij met dit resultaat!

Cody is een zachtaardig ventje een echte gentlemen. Hij vindt het heerlijk als je hem over zijn buikje aait, dat is echt genieten.....hij vindt het ook heerlijk om bij je te liggen.

Een maatje voor Cody zou hij heel leuk vinden, zijn voorkeur gaat uit naar iets oudere dames!

Zodra zijn baasje is gevonden reist Cody naar Nederland. Tot die tijd verzorgd Mira hem met alle liefde. Mira is zelf een particuliere rescue-er die het hondenleed in haar land niet kan aanzien. Binnen haar mogelijkheid redt zij honden en katten met als doel een beter leven. Iets wat niet mogelijk is in Roemenië.

Groot respect voor deze ontzettende lieve dame, die zo vaak met Cody naar de dierenarts is gegaan en hem alle zorg heeft geboden die nodig was. Nu is het tijd om uit te vliegen.

Naam: CODY
Geslacht: Reu
Leeftijd: geboren in 2015
Type: Onbekende lieve vrolijke kruising, black/tan
Formaat: Middelmaat (45-50 cm) 18 kg
Energieniveau: gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere honden; Ja
Kan met katten; Onbekend, wordt getest.

Gecastreerd: Ja
Bijzonderheden; Cody heeft een heupoperatie, een zogenaamde kophalsresectie, gehad en heeft een kort staartje, Cody is hiervoor behandeld en ondervindt hier geen last en pijn van hij. Hij doet alles spelen, rennen, wandelen enz enz

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER
volledig ingevuld naar ons retour te  mailen. WERKWIJZE en INTAKE-Formulier

Daarom werken wij met een procedure, om te onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor de hond
Match is essentieel voor bemiddeling,

immers  een hond binnen een nieuwe situatie vraagt tijd en begeleiding.

De onkostenbijdrage voor CODY is: 345,00 euro.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om onze intake-vragenformulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com