Home » Honden vanaf 1 jaar » REUEN » BOBI (Middelmaat)

BOBI (Middelmaat)

BOBI IS EEN LIEF MANNETJE  GERESERVEERD
Bobi is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk hieronder de video's van Bobi om te zien hoe leuk hij is!

Bobi is een lieve rustige knuffelaar

BOBI, ontzettend lief mannetje, staat volop in het leven en geniet van aandacht en een heerlijke wandeling.
Bobi is de liefste oudere heer in het asiel. Bobi loopt goed mee aan de riem en is een vitale allerte hond
Bobi is een hele lieve knuffel beer die door verdrietige omstandigheden bij ons contact Crina is gekomen.

BOBI had voorheen een lief baasje, maar het noodlot sloeg toe.... Het baasje kwam te overlijden en Bobi had geen baasje meer.... Niemand wilde Bobi overnemen. Dit nieuws bereikte Crina, die Bobi direct ophaalde en onderdak bood in haar prive-asieltje. Zo voorkwam zij dat Bobi in het dodingsasiel terecht zou komen, waar zijn lot al bezegeld zou zijn...

Hoe goed Crina ook voor de honden zorgt, het is en blijft een koud en kil asiel en voor deze lieve jonge is dit geen "Thuis"..... Bobi hoort op een lekker zacht kussen bij een lief baasje die met hem heerlijk naar buiten gaat en samen met Bobi wilt genieten.
Bent u zelf wellicht al iets op leeftijd, bent u mobiel en kunt u Bobi nog een hele fijn tijd geven en wilt u van elkaar genieten, dan nodigen wij u uit om te reageren en online ons intake-formulier in te vullen

Bobbi verblijft noodgedwongen in het prive asieltje van ons contact Crina in Deva Roemenie. Daar heeft deze lieverd geen schijn van kans op een liefdevol en veilig leven. Daarom is gevraagd voor Bobi op zoek te gaan naar een warme mand.

Naam: BOBI
Geslacht: Reu
Type: Lieve onbekende kruising

Leeftijd: Geboren in 2011
Formaat: Middelmaatje (ongeveer 45 - 47 cm) en 20 kg
Energyniveau: Gemiddeld
Sociaal: Ja Kan met kinderen: Ja > 12 jaar, geen drukke (gezins)situatie
Kan met katten: onbekend
Gecastreerd: Neen, vanwege zijn leeftijd en lieve karakter, wordt dit niet gedaan.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier hier online in te vullen.

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor BOBI is:
5,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's