Home » Honden vanaf 1 jaar » DOT ( GERESERVEERD )

DOT ( Klein )

VROLIJKE DOT,
DOT is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts.

Bekijk deze leuke filmpjes eens van Dot:

Blije en enthousiaste Dot

Dot geniet van zijn kluifje

Dot lust graag een ijsje

Dot is gek op knuffelen

Het verhaal van Dot. Dot was een ongewenste kleine hond die in de buurt van ons contact Alex zijn huis probeerde te overleven. 's Nachts sliep hij bij de schaapsherdersknecht. Overdag kwam hij met regelmaat op visite bij ons contact Alex die hem eten gaf. Alex twijfelde geen moment en heeft ervoor gezorgd dat Dot bij gastouder Eurghenia terecht kwam.

Klein enthousiast lief reu Dot van 2 jaar jong. Zijn gastouder verteld over Dot dat zij zelden zo'n ontzettend vrolijk en aanhankelijk hondje heeft meegemaakt. Dot slaapt samen met haar kat en is altijd blij.

De gastouder Eurghenia verteld over Dot:
Dot is een heel slim hondje. Hij moet wellicht een baasje hebben gehad.
Dot is prima met andere hondjes, er is ook een kat bij de opvang, dit gaat prima.

Voor Dot zijn wij op zoek naar kandidaten, met omheinde tuin (appartement is Dot niet gewend, hij houdt van buiten zijn) en kandidaten die met liefde en inzicht om dit ontzettende leuke ventje in hun hart te sluiten als gezinslid. Voorheen heeft Dot dit niet gekend. Deze kleine man geniet volop van de aandacht van zijn opvang mama.

NAAM: DOT
Geslacht: Reu
Leeftijd: Geschat door dierenarts ong. 2- 2,5 jaar
Formaat: Klein ong. 35 cm ongeveer 8 kilo
Type: Knappe onbekende kruising
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar, voor Dot zoeken wij geen drukke gezinssituatie, hij is dit niet gewend
Kan met katten: Ja, mits met begeleiding
Gecastreerd: Wordt gedaan
Gezondheidsverklaring; Ja

Zodra de juiste match is gevonden, reist Dot naar zijn nieuwe baasjes in Nederland. In zijn geboorteland Roemenië heeft dit leuke hondje geen schijn van kans op een veilig leven.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER
volledig ingevuld naar ons retour te  mailen. WERKWIJZE en INTAKE-Formulier

Daarom werken wij met een procedure, om te onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor de hond
Match is essentieel voor bemiddeling,

immers  een hond binnen een nieuwe situatie vraagt tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage voor DOT is: 345,00 euro.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om onze intake-vragenformulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com