Home » HONDEN tot 1 jaar » PUCK (Klein/ kleine middelmaat)

Puck (Klein/ kleine middelmaat)

BIJ WIE MAG DIT SCHATTIGE PUPJE " PUCK" KOMEN WONEN?
Puck is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts.

Wie o wie heeft een warm mandje voor dit schattige ventje Puck?

Mama en zijn zusjes zijn allemaal al geadopteerd via een andere stichting, maar dit mooie ventje nog niet!

Puck verblijft op dit moment nog in het prive asieltje van Crina, waar hij goed verzorgd wordt. Echter een echt 'thuis' met lieve baasjes

die samen met dit grappige ventje een band willen opbouwen, is waar Puck zo ontzettend naar verlangd.

Samen spelen, een band opbouwen en samen de grote wereld ontdekken.

Puck is een vriendelijk lief mannetje, die een hoop vreugde en liefde zal brengen bij zijn nieuwe familie.
Wie valt er op dit leuke speelse hondje en heeft voldoende tijd voor de begeleiding van een jong hondje

Vergeet hierbij ook niet de 2e fase de angstfase en de puberteit, veel tijd vragen van de toekomstige baasjes.
Lees hier meer over in het hoofdstuk Pups en Pubers

Puck zijn zusje en mama zijn gered uit een vreselijk dodingsasiel, door ons contact Crina en verblijven nu bij haar in het privé asieltje. .Deze lieve familie was als oud vuil weggegooid. Gelukkig zag Crina hen en redde alle 3 uit dit dodingsasiel en zeg nu toch zelf.... als je zoiets liefs ziet? Je kan toch niet anders doen als smelten en deze kleintjes helpen.

Zodra de juiste match voor Puck is gevonden reist dit prachtige ventje naar zijn nieuwe familie.
In zijn geboorteland Roemenië heeft Puck geen kans op een veilige en liefdevol leven.

Naam: PUCK
Geslacht: Reu
Leeftijd: Geboren begin November 2019
Type: Prachtige onbekende kruising
Verwachte formaat: Klein formaat/klein middelmaatje (35-40 cm)
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met katten: Ja in nieuwe situatie wel begeleiden
Chipregistratie: Ja

Is Puck niet het hondje wat u zoekt? Bekijk dan zeker ook onze andere advertenties met leuke bemiddelingshonden op zoek naar een beter leven en fijn baasje

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.
U vind dit formulier door op de rode ' Ik wil deze hond adopteren'  te klikken rechts naast de foto van de hond.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

De onkostenbijdrage voor Puck is: € 345,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden.