Home » HONDEN tot 1 jaar » ARIEL (Groot)

ARIEL (Groot)

FANTASTISCH MOOIE PUP ARIEL
Ariel is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk via onderstaande link een leuk filmpje van Ariel

Lieve speelse Ariel Lekker knuffelen en een stiekum spelen met een touwtje
Ariel komt even een knuffel halen
Mooie en lieve Ariel

Lekkere wildebras

Ariel is nieuwsgierig en speels en kan goed met andere honden opschieten. Als de verzorgster er aankomt dan komt ze  een knuffel halen. Het is een schat van een meisje :-)

Ariel is een kruising Karpatische herder. Ariel groeit dan ook uit tot een groot formaat hond. Het ras staat bekend om hun trouwe karakter naar het eigen gezin toe.

Het zijn geweldige lieve en trouwe honden mits met een goede opvoeding en begeleiding van het baasje binnen het gezin, groeien zij uit tot een ware vriend(in) en maatje van het gezin.

Positieve bekrachtiging bij training is noodzakelijk voor een goede opvoeding, van dit type hond, en zijn van origine werkhonden en willen graag samen met de baas op pad. Ook beweging is daarom belangrijk. Een ruime tuin is zeker een vereiste

Wij bemiddelen Ariel, als maatje en gezinslid bijvoorbeeld op een woonboerderij, of huis met ruime tuin. Goede en veilige afzetting is noodzakelijk. Als u denkt Ariel bij u past nodigen wij u uit onze intake in te vullen. Voldoende tijd en begeleiding is van belang om samen een fijne band op te bouwen.

Wij staan in direct contact met de opvang van Ariel

Ariel is door ons contact Florin aangetroffen en vermoedelijk uit de auto gezet als ongewenste pup. Florin die zelf rescue-er is en nam de 3 pups onder zijn hoede.

Zij verblijven nu in de opvang binnen een heel goed asiel, waar de hondjes dagelijks in contact komen met de verzorgers, buiten spelen met andere pups en goed worden verzorgd.

Ons is gevraagd voor dit drietal een goede match te vinden.

In hun geboorteland Roemenië heeft Ariel geen kans op een veilig en mooi leven.  Dit meisje verdiend beter.

Zodra het juiste baasje voor Ariel is gevonden mag zij afreizen naar Nederland.

Naam: ARIEL

Geslacht: Teef

Leeftijd: Geboren april 2020

Type: Kruising Karpatische herder

Formaat: Groot (55-65 cm)

Energieniveau: Gemiddeld tot hoog ( jonge hond )

Kan met kinderen; Ja > 12 jaar obv ouders/verzorgers

Kan met andere honden: Ja met voorkeur  ook grote middelmaat of groot formaat(  als huisgenootje voorkeur Reutje )

Kan met katten: Onbekend

Chipregistratie: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor ARIEL is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's