Home » Honden ter ADOPTIE » WALNUT ( Middelmaat )

WALNUT ( Middelgroot )

KNAP SLIM LIEF REUTJE WALNUT

Sinzy ons contact in Roemenie was met haar honden naar een veld gereden waar zij mogen spelen en rennen, op het moment dat zij terug naar huis wilde rijden stopte 50 meter voor haar een auto die een doos achterliet en hard weg reed. Sinzy stapte uit en trof 5 kleine magere pupjes aan.... Zij bedacht zich geen moment pakte de doos en reed hard achter de bestuurder aan die eerder de doos achterliet.

Alle pups zijn gered en verblijven nu bij haar in de opvang en zijn bij de dierenarts geweest en volop bezig met het reis klaarmaken zodat ze in Juni aan hun nieuwe leven kunnen beginnen.

Walnut verblijft in Roemenie bij een privé opvang thuis. Zijn opvang mama verteld over walnut:
Zeer mooi slim ventje, wil graag een beetje de baas spelen maar is soms ook een beetje verlegen , eten doet hij erg graag.

Walnut is erg schattig, en houdt er van om te spelen met de honden en katten die hier wonen. Hij houd van aandacht en vind het heerlijk als zijn verzorgster met hem speelt en geniet van de aandacht.
.
Zodra de juiste match voor Walnut is gevonden mag hij half Juni naar zijn nieuwe baasjes toe reizen.

In zijn geboorteland Roemenie heeft walnut geen kans
op een lief baasje.

Naam: Walnut
Geslacht: Mannetje