Home » Honden ter ADOPTIE » TIMO ( Grote Middelmaat )

TIMO

Prachtige TIMO

Timo is een vriendelijke jonge hond, houdt van aandacht en geniet van wandelen. Timo heeft een gemiddeld energy niveau.

Als u op zoek bent naar een leuke jonge hond, bedenk dan dat vele ongewenste en kansarme honden, zoals TIMO, op zoek zijn naar een baasje.

Crina heeft TIMO gered vanuit een vreselijk dodingsasiel waar hij verbleef in de kennel met honden, op de lijst, maw Timo had niet lang mee te leven.... Gelukkig heeft Crina deze schat van een hond kunnen redden. Nu verblijft hij bij haar in de opvang en is reis klaar, gecastreerd en gezond verklaard door de dierenarts.

Nu nog een leuk baasje voor deze kanjer.
Zodra de juiste match is gevonden reist Timo naar NL.
In zijn geboorteland heeft Timo geen kans op een veilig en liefdevol leven en daarom is ons gevraagd Timo te bemiddelen.

De laatste foto is door Crina gemaakt in het dodingsasiel..

Naam: TIMO
Geslacht: Mannetje
Type: Prachtige kruising herder
Formaat: Middel/grote middelmaat (50-55 cm) 35 kg
Leeftijd: Geschat door dierenarts ong. 2 jaar jong
Energyniveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Onbekend
Europees paspoortje: Ja
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist TIMO naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor TIMO is: 340,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.