Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Teefjes » SASHA ( Kleine Middelmaat)

SASHA(Kleine middelmaat)

ONTZETTEND LIEF MEISJE <3

Bekijk de video van de lieverd.

Lieve Sascha, aangeschaft als speeltje voor de kinderen, en na een paar maanden als oud vuil op straat gegooid. Gelukkig was daar Crina ons contactpersoon in Roemenie die haar in veiligheid bracht.

Sascha heeft een tijdje met haar beste vriend Marco samen in een kennel gezeten, maar Marco is inmiddels in Nederland en verblijft bij onze opvang.

Ondanks dat Sascha als speeltje voor de kinderen is gebruikt, en een brandplek op haar neus heeft waarschijnlijk het resultaat van mishandeling) is het een schat van een meisje, heel lief en vriendelijk en loopt vrolijk mee aan de riem. Uiteraard in een nieuwe situatie zal dit goed begeleid moeten worden

SASCHA logeert bij een opvang in haar geboorteland, zodra een passend baasje voor Sascha is gevonden, reist zij af naar NL

Naam: Sascha
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: Tussen de 1 a 2 jaar jong.
Formaat: ongeveer 45-50 cm
Energyniveau: gemiddeld/hoog
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: onbekend
Paspoortje en Chipregistratie: Ja
Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist SASHA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor SASHA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com