Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Teefjes » RINA ( Middelmaatje )

RINA

PRACHTIG BLIJ MEISJE RINA

Gered door ons contactpersoon Crina in Roemenie, verblijft Rina nu bij haar in het privé asiel.

Zodra Crina naar Rina haar kenneltje komt is ze zo ontzettend blij. Tijdens het maken van de foto's heeft ze zo genoten dat ze even de vrijheid had......Crina verteld het is zo een lief blij meisje kan goed met andere honden opschieten. Maar als je in haar oogjes kijkt zie je meteen dat dit meisje een gouden hartje heeft.

Rina heeft een normaal energie niveau, maar even lekker een stukje rennen vind ze heerlijk Bij wie staat haar mandje klaar?

Zodra de juiste match is gevonden voor RINA reist zij naar haar nieuwe baasjes toe in NL.

In haar geboorteland Roemenie heeft zij geen enkele kans op een veilig en liefdevol leven en daarom is onze stichting gevraagd haar te bemiddelen.

Naam: RINA
Geslacht: vrouwtje
Leeftijd: Geschat door dierenarts ongeveer 2 jaar
Formaat: kleine middelmaat (ongeveer 45-48cm) ongeveer 18-20 kilo
Energie niveau: Normaal
Type: Onbekende hele lieve kruising
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Onbekend
Europees paspoortje: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist RINA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor RINA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com