Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Teefjes » MAJA ( Klein Middelmaatje )

MAJA

Ontzettend lief meisje MAJA

Maja is een kleine middelmaat, zij werd aangetroffen door Gabriela in het vreselijke doding asiel in Roemenie waar zij zogezegd haar laatste dagen sleet... Maja zocht direct contact met Gabriela, zij kon dit lieve meisje niet achter laten. Maja is gevaccineerd en gezond verklaard door de dierenarts.

MAJA is een vriendelijk hondje, prima met andere honden en speels.

Maja verblijft bij Gabriela in haar prive-opvang in Roemenie, al loopt zij er geen gevaar echter niet ideaal. Zij heeft er niet meer dan een hok in een geïmproviseerde kennel.

Zodra de juiste match voor MAJA is gevonden reist zij naar haar nieuwe baasje toe.

Naam: MAJA
Geslacht: Vrouwtje
Type: Onbekende kruising,
Formaat: Rond de 45 cm, kleine middelmaat
Leeftijd: Geschat door de dierenarts ongeveer. 3 jaar
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten; Onbekend
Gevaccineerd; Ja
Europees paspoortje: Ja
Steriel: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist MAJA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor MAJA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com