Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Reutjes » NEMO ( Middelmaat )

NEMO

Onze stichting heeft Nemo ruim 1 jaar geleden gered uit uit dodingasiel en sindsdien verblijft hij bij in het privé asiel van rescuer Ana.

Het word tijd dat Nemo een baasje krijgt! Nemo is een hele lieve hond, in het begin is hij verlegen. Maar als zijn nieuwe baasje geduld met hem heeft en stapje voor stapje de mooie dingen in het leven samen wil ontdekken, dan word Milo een hele gelukkige hond, hij heeft alleen een kans nodig! Welk baasje sluit deze lieverd in zijn of haar hart?

Zodra het juiste baasje is gevonden mag Nemo op reis naar Nederland.

Naam: Nemo
Geslacht: Mannetje
Leeftijd: 2 jaar
Formaat: ongeveer 50-55 cm
Energieniveau: normaal
Sociaal: Ja ( in het begin verlegen)
Goed met kinderen: Ja, advies >16 jaar obv ouders (Geen druk gezin)
Goed met andere honden: Ja
Goed met katten: onbekend
Paspoort en chip: Ja
Gesteriliseerd: ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist Nemo naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor Nemo is: 340,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.