Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » Reutjes » BAS ( Middelmaat )

BAS

PRACHTIG AANHANKELIJK BAS , een hele lieve en hele knappe vent die ongewenst in het grote asiel is beland.....

Deze super mooie lieve Bas met zijn fluffy vacht wacht met smart tot ook hij uit zijn kenneltje mag en de liefde mag ervaren van een eigen baasje. Bas kan goed met andere honden opschieten en is op mensen gericht.

Bas logeert in een asiel in Roemenië waar een grote groep met vrijwilligers er alles aan doen om de hondjes te verzorgen en voor te stellen voor adoptie.

Zo ook aan ons is gevraagd honden te promoten voor nieuwe baasjes.

De burgemeester hanteert een no kill beleid echter dient het aantal honden niet toe te nemen en dienen er huisjes gevonden te worden.Zo ook voor deze lieve schat. Op dit moment zijn er te veel honden, wat betekend dat het beleid omgezet kan worden.... Dit willen wij voorkomenen daarom proberen wij ook voor dit asiel te bemiddelen.

Ook de honden vanuit dit asiel selecteren wij op karakter, echter een rescue-hond is nooit een kant en klare hond, zij dienen te acclimatiseren en komen nu eenmaal vanuit een kennel-situatie.Dit asiel heeft niet de mogelijkheid voor het maken van video's op verzoek. Van sommige honden is er wel beeld materiaal
De vrijwilligers werken met man en macht voor de hondjes, daarom vragen wij u hiervoor begrip.

Zodra de juiste match voor Bas is gevonden reist zij zsm naar zijn nieuwe baasjes toe.

In zijn geboorteland Roemenië, heeft Bas geen schijn van kans op een veilig en liefdevol leven.

Naam : Bas
Geslacht: mannetje
Type: Onbekende kruising
Leeftijd: 3 jaar
Formaat: normale middelmaat (50-55 cm)
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Onbekend: kan helaas niet getest worden
Europees paspoortje en chip registratie: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Elke hond die in een nieuwe situatie komt, moet acclimatiseren en begeleid moet worden in zijn of haar nieuwe leven.
Geduld, tijd en opvoeding is dus essentieel. Kant en klaar honden bestaan niet.Denk dus goed na voordat u reageert om een rescue hond een 2e kans te geven.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist BAS naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor BAS is: 340,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.