Home » Honden ter ADOPTIE » MUFFIN ( Middelmaat )

MUFFIN ( Middelmaat )

ZACHTAARDIG LIEF PUPJE MUFFIN

Sinzy ons contact in Roemenie was met haar honden naar een veld gereden waar zij mogen spelen en rennen, op het moment dat zij terug naar huis wilde rijden stopte 50 meter voor haar een auto die een doos achterliet en hard weg reed. Sinzy stapte uit en trof 5 kleine magere pupjes aan.... Zij bedacht zich geen moment pakte de doos en reed hard achter de bestuurder aan die eerder de doos achterliet.

Alle pups zijn gered en verblijven nu bij haar in de opvang en zijn bij de dierenarts geweest en volop bezig met het klaarmaken zodat ze in Juni aan hun nieuwe leven kunnen beginnen.

Muffin verblijft in Roemenie bij een privé opvang thuis. Zijn opvang mama verteld over Muffin:
Muffin is een zachtaardige lieve en grappig pupje, zijn oren zijn heel schattig en blijven nooit rechtop staan

Hij huppelt en springt, om een vlieg te vangen of om met een grotere hond te spelen. Hij is erg gehecht aan alle mensen om hem heen en is heel schattig en zachtaardig met alle andere dieren.

Hij vind het heerlijk om in de tuin rond te banjeren tussen de bloemen en al het andere interessante wat je in een tuin kan vinden. Muffin is lekker nieuwsgierig en wil graag de wereld ontdekken.
.
Zodra de juiste match voorMuffin is gevonden mag hij half Juni naar zijn nieuwe baasjes toe reizen.

In zijn geboorteland Roemenie heeft Muffin geen kans op een lief baasje.

Interesse? Neem contact op en vraag naar onze intake-vragenformulier Contact

Naam: Muffin
Geslacht: Mannetje
Leeftijd: geboren Februari 2019