Home » Honden ter ADOPTIE » MIKA ( Kleine Middelmaat )

MIKA ( Klein Middelmaatje )

MIKA, ontzettend lief zachtaardig meisje. Mika en haar broertje en samen waren ongewenst en achter gelaten in een tuin van een verlaten Woning.

MIKA is een vriendelijk aanhankelijk lief meisje, zoals u kunt zien zijn de omstandigheden niet ideaal tijdens de koude wintermaanden. Daarom zijn wij voor MIKA op zoek naar een warm mandje bij een fijn baasje die voldoende tijd heeft en geduld om een jonge hond te begeleiden binnen haar nieuwe leven.

In haar geboorteland heeft Mika geen kans op een veilig en liefdevol leven, daarom is ons gevraagd Mika te bemiddelen naar een fijn baasje.

Naam: MIKA
Geslacht : Vrouwtje
Type; Lieve onbekende kruising
Leeftijd; 1-2 jaar geschat door de dierenarts
Formaat: Kleine/normale middelmaat (45-50 cm) 15 kg
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders.
Kan met katten: Onbekend
Gevaccineerd; Ja
Europees paspoortje: Ja
Steriel :Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist MIKA naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor MIKA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com