NOAH (Middelmaat)

VRIENDELIJKE ZACHTAARDIGE NOAH, WAAR MAG ZIJ LEKKER AAN DE VOETEN LIGGEN?
Noah is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk hieronder de video's van Noah

Noah geniet van een aai
Kijk dan wat een lieverd

Spontane Noah

Noah verlangt naar aandacht

Noah is een Super lieve teef, zij  speelt graag met de andere honden binnen haar gastgezien
Zij vind alle honden en mensen erg leuk, Noah komt graag een knuffel halen bij Chantal en haar partner.
Noah is 1 brok liefde en accepteert prima de andere honden binnen het gastgezin.

Haar opvanggezin vertelt:
"Noah is een grote vriendelijke reus. Zij houdt van knuffels en aandacht, dit komt ze ook met regelmaat vragen.
Zij  gaat graag met haar huisgenootjes naar buiten voor een wandeling.
Buiten loopt ze goed mee aan de riem.
Noah toont geen  angst voor omgevingsgeluiden.
Katten hebben buiten haar interesse (dat komt ook mede omdat onze Dusya grote interesse heeft voor buitenkatten en dan doet Noah gezellig mee)

In een losloopgebied (alleen dan laat ik haar contact hebben met andere honden, niet aangelijnd tijdens een wandeling) doet Noah het keurig met andere honden, groot, klein, reu of teef, jong of oud. Te drukke situatie's met veel andere honden, vindt zij minder prettig.

Omdat Noah te zwaar is krijgt ze minder eten (aandachtspuntje).
Zij is erg gesteld op haar eten en krijgt snackjes onder toezicht en haar maaltijden apart van de andere honden.

Wel goed opletten en alles wat eetbaar is niet onbeheerd achterlaten (eten op het aanrecht bijvoorbeeld)
Haar energieniveau is laag tot gemiddeld. Ze slaapt/rust graag.

Voor onze huiskatten (nu helaas overleden) had zij geen interesse.
Wel is het duidelijk dat zij veel heeft meegemaakt (mishandeling) dat merk ik vooral aan haar reactie op onverwachte bewegingen (schrikken, in elkaar duiken) Ik vind het wel een must dat toekomstige baasjes dit kunnen herkennen en hier rekening mee houden, puur voor het gevoel van veiligheid voor Noah. Ravotten vindt ze ook leuk dan rent ze door het huis/tuin en maakt gekke sprongen, ook 'praat' ze als ze erg blij is.

Ze kan met Thijs zijn kinderen (welke hier alleen in het weekend zijn en 11 en 14 jaar oud zijn) goed overweg. Noah is erg waakzaam in huis.  Ze blaft nu wel minder als in het begin. Haar favoriete slaapplekje is de bank en ze ligt buiten graag in het water zoals op de foto"

Kortom NOAH is een lieverd " Pur Sang"

Voor Noah zoeken wij een baasje met een gelijkwaardig hondenmaatje, waar Noah zich aan op kan trekken en plezier mee kan maken.

Een baasje die inzicht heeft en weet wat een hond nodig heeft. `

Een tuin is een vereiste voor haar

Heeft u interesse, denkt u het juiste baasje te zijn voor Noah en kunt u hem het huis geven waar hij naar verlangt?

Vul dan ons intake-formulier in. Match is altijd een prioriteit voor bemiddeling.

Het Rescue-verhaal van Noah:

Noah is gered uit het dodingasiel op verzoek van onze stichting. `

Zij was erg mager en hongerig. Hij kreeg al gauw de bijnaam Skinny Noah, maar van Skinny is geen sprake meer gelukkig. `

Noah is een prachtige hond geworden, en na alles verdiend zij toch echt wel een lekkere warme mand.

Naar aanleiding van een positieve intake en gesprek, kan er met Noah kennisgemaakt worden onder begeleiding van haar gastouder.
NOAH logeert in de provincie Noord Holland

NOAH

Geslacht: Teefje

Leeftijd: Volgens paspoort en schatting PS geboren medio 2014 `

Note: In het doding-asiel worden honden express ouder geregistreerd, voor eerdere euthanasie De kans is aanwezig dat Noah jonger is.

Formaat: Grote Middelmaat

Type: Vermoedelijk herder kruising

Energie niveau: Laag/Gemiddeld

Sociaal, Ja,

Kan met kinderen: Ja ons beleid  >12 jaar obv ouders/verzorgers, geen drukke (gezins-)situatie

Kan met honden: Ja

Kan als enige hond worden geplaatst:  Gelijkwaardig hondenmaatje gewenst

Kan met katten: Ja, wel in begeleiden in nieuwe situatie

Gevaccineerd; Ja

Europees paspoort: Ja

Chip registratie: Ja
Gesteriliseerd: Neen, dit wordt binnenkort gedaan

Gezondheidsverklaring door dierenarts: Ja

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Intake-formulier online in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij  kunnen beoordelen of u en de hond, een goede match kunt zijn.

De onkostenbijdrage is:  € 295,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, Opvang en Vervoer naar Nederland.

Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

• UBN
  • Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit
  • KVK

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's