MIRANDI ( Kleine/ NORMALE  Middelmaat )

Formaat aanduiding hond:

• 30-40 cm Klein
  • 45-50 cm Middelmaat
  • 55 en meer Groot formaat

MIRANDI Vriendelijk lief  jong teefje. WIE HAALT HAAR UIT HET ASIEL?

Mirandi is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts.

Bekijk hieronder de video van Mirandi:
Pepsi en Miranda zijn blij op het moment dat Crina bij het kenneltje komt.

DE KLOK TIKT WE HEBBEN NOG MAAR KORT DE TIJD.

ONZE RESCUER CRINA MARIA HEEFT HET BERICHT GEKREGEN VAN DE GEMEENTE DAT HAAR PRIVE ASIELTJE BINNENKORT GERUIMD WORD.

CRINA MOET VERTREKKEN EN WIJ PROBEREN ZOVEEL MOGELIJK HULP TE BIEDEN DOOR GASTOUDERS OF ADOPTANTEN TE VRAGEN OM DEZE HONDEN EN KATTEN TE REDDEN.

WIJ WERKEN AL 10 JAAR SAMEN MET CRINA EN ZIJ RED MET ZOVEEL PASSIE EN LIEFDE DE HONDEN EN KATTEN DIE ZO HARD EEN 2E KANS VERDIENEN. DAT DIT NU GEBEURT IS EEN WARE HEL!

***EEN BAASJE WAAR ZE NOOIT MEER WEG HOEVEN HEEFT DE VOORKEUR***

Wilt u helpen en meer weten over deze verschrikkelijke situatie neem dan contact met ons op, dit kan via deze website, Facebook pagina of stuur ons een mail:

Facebook: https:www.facebook.com/friendsforstraydogs

Mail: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com

Omschrijving Mirandi:

Mirandi is een lieverd. Ondanks dat zij logeert binnen het prive asieltje heeft zij een positieve inborst .

Mirandi speelt graag, samen met haar zusje Pepsi, zij wordt ook door onze stichting bemiddeld, maar ook met de andere honden in het asiel,  maakt zij veel plezier.

Ondanks de troosteloze omgeving van gaas en beton, behoudt dit lieve meisje haar vriendelijke karakter.
Zodra de verzorgsters bij haar zijn,  is geniet zij van ieder moment van aandacht.

Maar helaas is er niet voldoende tijd binnen het asiel voor leuke activiteiten met de honden die hier logeren....
Kortom Mirandi hoort niet in een kenneltje thuis.
Samen met haar broertje  PEPSI, waarvoor onze stichting ook op zoek is naar een liefdevol baasje, brengt zij de dagen door in het asiel. Een jonge hond heeft meer nodig dan dit.

Voor Mirandi zou het heel fijn zijn als er een gelijkwaardig honden- speelmaatje aanwezig zou zijn.
Wellicht heeft u een leuke speelse hond die verlangt naar een speelmaatje?
Een volledige veilige afgezette tuin is een vereiste voor Mirandi.

Het Verhaal van Mirandi:

Het verhaal van Mirandi: (rescuer/verzorgster Crina Maria)

Mirandi I is met al haar broertjes en zusje gevonden langs de weg.
Zij waren als ongewenst achtergelaten en liepen groot gevaar.
Crina heeft zich ontfermd over hen. Maar nu het tijd is om een eigen mandje te vinden.
Immers een kenneltje is geen thuis.
Crina snapt er niets van want Mirandi is een vriendelijk en heel lief meisje.
Daarom heeft zij aan ons gevraagd of wij een lieve familie kunnen vinden voor haar.

Voor Mirandi zijn wij op zoek naar verantwoordelijke baasjes, een baasje die begrijpt dat een jonge hond nog veel dient te leren.
Dit vraagt tijd, geduld, en begeleiding.

Bent u dat ene baasje die samen met Mirandi de mooie dingen van het hond zijn, buiten het asiel met haar wilt gaan ontdekken?
Dan nodigen wij u uit ons intakeformulier in te vullen.  Zie hiervoor de blauwe button, bovenaan deze pagina
Match is altijd een prioriteit voor bemiddeling.

Zodra n.a.v onze procedure de juiste match is gevonden, reist Mirandi met ons geselecteerde officiële Trace dierenvervoer, naar haar nieuwe familie toe in Nederland of België.

In haar geboorteland Roemenië is Mirandi ten dode opgeschreven.

MIRANDI

Geslacht: Teefje

Leeftijd: Beoordeeld door dierenarts, geboren december 2020

Type: Prachtige lieve kruising

Formaat:  Kleine / normale middelmaat (47-50 cm)
Energieniveau: Gemiddeld
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders/verzorgers, geen drukke situatie.
Sociaal: Ja
Kan met andere honden: Ja
Gelijkwaardig hondenmaatje nodig:  Ja
Kan met katten: Onbekend

Gevaccineerd: Ja
Europees paspoort: Ja
Chip registratie: Ja
Gezondheidsverklaring: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Intake-formulier online in te vullen.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkostenbijdrage voor Mirandi is: € 395,00

De onkostenbijdrage is inclusief de verplichte vaccinatie, Europees paspoort, Chip, Medische checks,
Ontworming, Anti-parasiet behandeling, Opvang en Vervoer naar Nederland.

Honden ouder dan 1 jaar zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

• UBN
  • Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit
  • KVK

Onze bemiddelingshonden worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.
Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.

Deel deze pagina op uw eigen social media

Bekijk onze andere social media pagina's