Home » Honden ter ADOPTIE » MARIO ( Middelmaat )

MARIO (Middelmaat)

Wij stellen u voor aan prachtige MARIO, een hele lieve aanhankelijk reu van 5 jaar. Wie valt op deze hele lieve vent, die al zo lang wacht op lief baasje. MARIO logeert al 4 jaar in het prive-asieltje van Crina, zij heeft hem gered maar helaas heeft deze ontzettene lieverd nog steeds geen baasje gevonden.

Als u op zoek bent naar een lieve kameraad, bedenk dan dat vele kansarme en ongewenste honden wachten op een lieve baas en warme mand.

Mario is door Crina gered, in zijn geboorteland Roemenie heeft hij geen schijn van kans op een veilig en liefdevol leven. Daarom is onze stichting gevraagd om Mario te bemiddelen.

Geslacht: Mannetje
Type: Zachtaardige kruising, middelmaat ong. 25-27 kg

Leeftijd:  5 jaar
Energy-niveau: Gemiddeld
Sociaal: Ja Kan met kinderen:
Ja ons beleid >12 jaar obv ouders, geen druk gezin
Kan met katten: Onbekend
Paspoort en chipregistratie:
Ja Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist MARIO naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor MARIO is: 265,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.