Home » Honden ter ADOPTIE » LUCY ( Middelmaatje )

LUCY ( Middelmaatje )

PRACHTIG LIEF MEISJE LUCY

Lucy is een vrolijk meisje vind spelen met andere honden geweldig Maar ook af en toe de bal van haar pleegzusje afpakken is ook wel erg leuk Het is een stoer meisje die leergierig is en druk bezig is de wereld aan het ontdekken, dit is natuurlijk veel leuker met een baasje waar Lucy voor altijd mag blijven. En als haar toekomstige baasje ook nog een leuk speelmaatje voor haar heeft, dan is het helemaal geweldig

Lucy kan met katten die honden gewend zijn, want ze vind het wel leuk om er af e toe even achter aan te gaan, goed bedoelt maar niet iedere kat vind dit fijn

Ons contact Alex, trof Lucy aan doorweekt van het sneeuwwater........

Op korte afstand van haar zaten 3 grotere pups, een andere rescue-er ontfermde zich over deze pups, op dat moment was Lucy aan de wandel. Gelukkig vond Alex haar niet ver van zijn vakantiehuisje en besloot haar te redden en onderdak te geven.

Alex heeft ons gevraagd om voor Lucy op zoek te gaan naar een lief baasje. In haar geboorteland Roemenië heeft zij geen kans op een veilig en liefdevol leven.

Zodra de juiste match voor Lucy is gevonden reist zij naar haar nieuwe baasjes toe.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag LUCY naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor LUCY is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com