Stichting Friends4Straydogs
Home » Honden ter ADOPTIE » HONDEN tot 1 jaar » LOLA ( Middelmaatje )

LOLA ( Middelmaatje )

SCHITTEREND MOOI MEISJE LOLA

Lola is gezond verklaard door de dierenarts, heeft haar vaccinaties gehad en nu op zoek naar een passende match. LOLA is een vrolijk vriendelijk jong meisje en kan prima met andere honden opschieten
Als u op zoek bent naar een jonge hond, bedenk dan dat vele kansarme en ongewenste honden zoals LOLA op zoek zijn naar een goed baasje.

LOLA is door ons contact Gabriela gered en verblijft nu in haar prive-asieltje waar met minimale middelen zoveel mogelijk honden worden opgevangen die anders een vreselijke dood zouden sterven. LOLA is achtergelaten in een kartonnen doos voor het hek van haar prive-asieltje, haar 2 broerjes hebben dit niet overleefd..

Zij verteld tegen ons, dat LOLA een mensgericht en lieve pup is.Uiteraard dient zij te acclimatiseren bij haar nieuwe baasjes en haar nieuwe omgeving te leren kennen. Dit vraagt nu eenmaal veel tijd, aandacht en geduld.
Wij zijn op zoek naar een baasje die begrijpt wat een herder nodig heeft en hier dan ook tijd in kan investeren. Zodra de juiste match voor Lola is gevonden, reist zij naar NL. In haar geboorteland Roemenie heeft zij geen kansen.

Naam : LOLA
Geslacht: Vrouwtje
Leeftijd: rond de 5-6 maanden geboren in sept 2018
Type: Prachtige kruising
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Onbekend, maar zij is een pup, met goede begeleiding komt dit goed
Gevaccineerd; Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag LOLA naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor LOLA is: 340,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com