Home » Honden ter ADOPTIE » BOBBY ( Middelmaat )

BOBBY (Middelmaat)

WIE GEEFT DEZE LIEVERD EEN KANS?

Neem even de tijd om de video's van Bobby te bekijken.

BOBBY is een heel lief aanhankelijk ventje. Ondanks zijn zware leven is hij ontzettend vriendelijk. BOBBY verdient een heel lief en zorgzaam baasje. BOBBY is gecontroleerd door een goede dierenarts en gezond verklaard

**Als u overweegt een hond een kans te geven op geluk, bedenk dan dat BOBBY een hondje is die dit geluk zo verdient..

**Dit schrijft de dame die Bobby gered heeft over hem:

Arme Bobby liep een steeds groter gevaar om vergiftigd te worden en daarom besloot ik hem in huis te nemen. Voorheen verbleef hij in de buurt van een karzerne en werd daar door hondenliefhebbers gevoerd. Dit was in juni 2017.

Hij doet het echt geweldig als huishond! Hij is gecastreerd, erg goed opgevoed, zindelijk en hij luistert geweldig goed! Kortom, een vrolijke, lieve, makkelijke hond die zij zo graag een fijn huis gunt waar hij de tijd en aandacht krijgt die hij zo verdiend en die ik hem niet kan bieden! Bobby kan het goed vinden met andere honden en mensen van alle leeftijden.

*Bobby houd van heerlijke wandelingen en eten*
*Bobby is een echt maatje*
*Bobby houd van knuffels*
* Bobby vind mee in de auto een feestje**

Zodra de juiste match gevonden is voor Bobby mag hij afreizen naar Nederland, in zijn geboorteland Roemenie, heeft hij geen kans op een veilig en liefdevol leven.

Naam. Bobby
Geslacht: Mannetje
Leeftijd: 8 jaar
Energieniveau: normaal
Schofthoogte: ongeveer 50 cm
Kan met kinderen: Ja, ons beleid>12 jaar obv ouders
Kan met katten: onbekend
Gevaccineerd: ja
Paspoortje en Chipregistratie: Ja
Gesteriliseerd/gecastreerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist BOBBY naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor BOBBY is: 265,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.