URSU ( Groot )

ZEER ZEER URGENT BAASJE MET GENOEG RUIMTE VOOR PRACHTIG REU URSU GEZOCHT!

Bekijk de video van deze kanjer via YouTube:

Deze grote vent word al een tijdje verzorgd door ons contactpersoon. Helaas door de nieuwe buren loopt onder ander Ursu gevaar. Denkt u aan ernstige bedreigingen vergiftiging, vechthonden in zijn tuin te gooien om zijn honden kwaad te doen. Zelfs de autoriteiten (politie) zijn bang voor dit slag mens en ondernemen geen actie.

Ursu is een hele vriendelijke zachtaardige hond. Verlangt niet veel, aandacht Liefde en een heerlijke ruime tuin/met veel ruimte. Het zou heel fijn zijn als hij word in het huiselijke leven, wij plaatsen hem niet als erfhond in een kennel/schuur situatie.

Een eigen plek in huis is een vereiste, Ursu heeft veel liefde te geven bij het juiste baasje die begrijpt wat dit type hond nodig heeft.

Ursu vind een lekkere wandeling op zijn tijd heel fijn en geniet hier erg van.
Bij serieuze interesse stuur ons dan een mail en vraag naar onze intake-vragenformulier. Match is altijd prioriteit voor bemiddeling.

Wij staan in direct contact met de opvang van URSU

Wie geeft hem het geluk en haalt haar weg uit een situatie zonder toekomst?

Zodra de juiste match gevonden is mag URSU afreizen naar zijn nieuwe baasje in Nederland.

In zijn geboorteland Roemenie heeft Ursu geen enkele kans op geluk..

Naam: URSU
Leeftijd: ONGEVEER 3 jaar
Type: Berghond/ Roemeense Bucovinean
Geslacht: REU
Formaat: groot ongeveer 60 cm
Energieniveau: normaal
Goed met kinderen: Ja, advies >12 jaar obv ouders
Goed met andere honden: Ja
Goed met katten: Onbekend
Europees Paspoort Chip registratie: Ja
Gezondheidsverklaring: ja
Bijzonderheden: Vereist grote ruime afgezette tuin/ perceel

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag URSU naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor URSU is: 345,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com