Home » Honden beschikbaar vanaf 1 jaar » IONNA ( Middelmaatje )

IONNA ( Middelmaatje )

PRACHTIGE BAASGERICHTE IOANNA

Bekijk het filmpje van deze kanjer op YOUTUBE:

Ionna is een heerlijke energieke hond geschikt voor een baasje die het leuk vind om activiteiten met haar te ondernemen bv een cursus. Ze is erg slim en kan behoorlijk hoog springen, dit kunt u zien in het filmpje als ze een balletje haalt en terug brengt naar haar verzorger.

Spelen vind Ionna ook heerlijk en lekker knuffelen kom maar op baasje :-)

Ionna heeft 1 oogje, maar daar heeft ze totaal geen hinder van, ze functioneert net als een hond met 2 ogen.

Alex ons contactpersoon in Roemenie heeft haar gered van de straat, ze is al eerder ter adoptie geweest maar Alex besloot op een bepaald moment dat hij Ionna zelf wilde houden, echter inmiddels heeft hij meerdere honden in de opvang en nieuwe buren die niet blij zijn met Alex zijn liefde voor honden, en omdat Alex ook minder tijd heeft om alle honden genoeg aandacht te geven is besloten om een fantastisch baasje voor Ionna te zoeken die genoeg tijd heeft voor deze schoonheid.

Wij staan in direct contact met de opvang waar Ionna verblijft

Zodra de juiste match voor Ionna is gevonden reist zij zsm naar zijn nieuwe baasjes toe.

In haar geboorteland Roemenië, heeft Francis geen schijn van kans op een veilig en liefdevol leven.

Naam : IONNA
Geslacht: Vrouwtje
Type: Onbekende kruising
Leeftijd: ongeveer 2.5 jaar
Formaat:  middelmaat (ongeveer 50 cm)
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: ja ( katten moeten wel honden gewend zijn
Europees paspoortje en chip registratie: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag IONNA naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor IONNA is: 345,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com