Home » Honden beschikbaar vanaf 1 jaar » CODY ( Middelmaat )

CODY ( MIDDELMAAT )

KANJER CODY, Trouw speels maatje die altijd vrolijk is

Bekijk de video van Cody:

Op de laatste video's ziet u Cody met zijn vriendinnetje Chrissy spelen ook voor Chrissy zijn wij op zoek naar een lief baasje:

Weet u het nog? Mira redde een hond uit haar omgeving die anders op straat zou zijn beland. CODY had baasjes maar zij waren hem beu.
Mira een fantastische jonge vrouw en dierenvriend heeft voorkomen dat Cody in handen zou vallen van de verschrikkelijke hondenvangers...

Na enkele weken viel het haar op dat Cody niet helemaal goed liep...

Tijdens diverse onderzoeken bleek 1 heupkop niet goed te zijn. Een operatie volgde... De operatie slaagde

Zoals bij mensen had Cody ook revalidatie nodig, onze stichting plaatste een noodoproep. Mede door lieve donateurs, onze "Vrienden van Friends" trouwe sympathisanten van onze stichting, hulp van Mira zelf en uit onze eigen reserve potje, werden deze behandelingen bekostigd.

Aqua-therapie en shock-therapie volgde, met resultaat.

Nu zijn wij 19 behandelingen verder. Cody speelt, rent kortom hij is een heerlijk actief blij ventje! Wat zijn wij blij met dit resultaat!
Alleen tijdens het rennen, als je goed oplet kan je zien dat zijn ene pootje iets korter is door de operatie. Maar dat weerhoud Cody van niets hoor Hij kan alles wat een andere hond ook kan, en is ook nog eens een prachtige blije en vrolijke hond.

Cody is een zachtaardig ventje een echte gentle men Hij vind het heerlijk als je hem over zijn buikje aait, dat is echt genieten.....hij vind het ook heerlijk om bij je te liggen

Een maatje voor Cody zou hij heel leuk vinden zijn voorkeur gaat uit naar iets oudere dames
Video's:

Nu zijn vriendin Luna is geadopteerd, gaan wij ook voor CODY op zoek naar de juiste match.

Zodra zijn baasje is gevonden reist Cody naar Nederland. Tot die tijd verzorgd Mira hem met alle liefde. Mira is zelf een particuliere rescue-er die het hondenleed in haar land niet kan aanzien. Binnen haar mogelijkheid redt zij honden en katten met als doel een beter leven. Iets wat niet mogelijk is in Roemenië.

Groot respect voor deze ontzettende lieve dame, die zo vaak met Cody naar de dierenarts is gegaan en hem alle zorg heeft geboden die nodig was. Nu is het tijd om uit te vliegen.

Naam: CODY
Geslacht: Mannetje
Leeftijd: Ongeveer 2.5 jaar
Type: Onbekende lieve vrolijke kruising, black/tan
Formaat: Middelmaat (45-50 cm) 18 kg
Energieniveau: gemiddeld
Kan met kinderen: Ja, ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met andere honden; Ja
Kan met katten; Onbekend, wordt getest.
Europees paspoortje en chip registratie: Ja
Gecastreerd: Ja
Bijzonderheden; Cody heeft een heupoperatie een zogenaamde kophalsresectie en heeft een kort staartje

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake reist CODY naar Nederland.

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor CODY is: 340,00 euro.

Wij werken met een officieel transport die voldoet aan de  Europese regels voor vervoer van honden.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com.