Home » HONDEN beschikbaar tot 1 jaar » EVA ( Klein/Middelmaatje)

EVA ( Klein/Middelmaatje)

SCHITTEREND JONG LIEF ONDERNEMEND PUPJE EVA

EVA is Gevonden in Roemenie in een verlaten garagebox samen met haar mama en broertjes en zusjes. Gelukkig heeft ons contactpersoon Eva en haar zusje Sofia mee kunnen nemen naar huis en de mama en de andere zusjes en broertjes zijn door een andere organisatie gered, op straat had deze familie het niet overleefd.

Eva is een sociaal lief pupje, een heerlijk boefje, en is op zoek naar een lief baasje die tijd en geduld heeft voor de opvoeding van een jonge hond.

Wij staan in direct contact met de opvang van Eva

Zodra de juiste match is gevonden mag Eva op reis naar Nederland.

NAAM: EVA

Geslacht: Teefje
Leeftijd: Geboren april 2019
Formaat: Kleine middelmaat op volwassen leeftijd
Type: Prachtige lieve onbekende kruising
Kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Ja, in het begin wel even begeleiden
Europees paspoortje: Ja
Gezondheidsverklaring; Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag EVA naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.

De onkosten-bijdrage voor EVA is: 345,00 euro.

Voor onze plaatsingsprocedure zie hier. Wij werken volledig Non-profit en volgens de Europese regels mbt vaccinaties, gezondheid en transport.

Bij serieuze interesse vragen wij u om het intake-formulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com