Home » HONDEN beschikbaar tot 1 jaar » DIXIE ( Middelmaat )

DIXIE ( Middelmaat )

VROLIJK LIEF REUTJE DIXIE

Sinzy ons contact in Roemenie was met haar honden naar een veld gereden waar zij mogen spelen en rennen, op het moment dat zij terug naar huis wilde rijden stopte 50 meter voor haar een auto die een doos achterliet en hard weg reed. Sinzy stapte uit en trof 5 kleine magere pupjes aan.... Zij bedacht zich geen moment pakte de doos en reed hard achter de bestuurder aan die eerder de doos achterliet.

Alle pups zijn gered en verblijven nu bij haar in de opvang en zijn bij de dierenarts geweest en volop bezig met het reis klaarmaken zodat ze aan hun nieuwe leven kunnen beginnen.

DIXIE verblijft in Roemenie bij een privé opvang thuis. Zijn opvang mama verteld over DIXIE:

Super lieve pup, hij houdt ervan om kusjes te geven, hij is zo dol op mensen dat hij vergeet te eten, hoe goed het eten ook is. hij springt en speelt de hele tijd en wanneer je voorover buigt dan grijpt hij meteen de kans om heel veel kusjes geven

Zodra de juiste match voor Dixie is gevonden mag hij half Juni naar zijn nieuwe baasjes toe reizen.

In zijn geboorteland Roemenie heeft DIXIE geen kans op een lief baasje

Interesse? Neem contact op en vraag naar onze intake-vragenformulier Contact

Naam: DIXIE
Geslacht: Reu
Leeftijd: geboren Februari 2019
Formaat: Normale middelmaat
Type: Sociale pup speelse pup
kan met kinderen: Ja ons beleid >12 jaar obv ouders
Kan met katten: Ja in het begin begeleiden, is een pup
Europees paspoortje: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER volledig ingevuld naar ons te mailen.

Een hond wordt te vaak onderschat en te impulsief aangeschaft, dat willen wij voorkomen.
Honden vragen veel tijd en aandacht.

Wij gaan er van uit dat geïnteresseerden begrijpen en zich hebben verdiept in wat een hond daadwerkelijk nodig heeft. Match tussen hond en adoptant is altijd prioriteit!

Na een positief beoordeelde intake mag DIXIE naar Nederland afreizen

Daarom vragen wij u een intake-vragenlijst in te vullen. Een hond vraagt immers tijd en begeleiding.

De onkosten-bijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is incl. de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar NL.