Home » PIEN (GERESERVEERD)

PIEN (Klein)

GUITIGE VROLIJKE SPEELSE PIEN

Pien is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video's van Pien via onderstaande links

Energieke Pien

Lekker knuffelen met Pien
Pien speelt met een knuffel

De enige echte

Pien is een heel vrolijk en gezellig prachtig meisje.

Zij is een lief ondernemend & Speels :-)

Knuffelen en spelen is zij altijd voor te porren, kom maar op :-)

Pien verblijft bij een gastouder die over haar verteld dat zij katten nog wel een beetje spannend vind, gezien haar ras adviseren wij daarom geen katten.

***Mee in de Auto vindt Pien leuk en gezellig, en dit meisje loopt ook al keurig mee aan de riem. Een baasje die al een gelijkwaardig hondenmaatje rond heeft lopen heeft onze voorkeur***

Wij zoeken voor Pien een baasje met ervaring/inzicht en voldoende tijd voor een jonge actief hondje zoals Pien.

Pien zal nog een hoop moeten leren vanaf de basis. Een jonge hond begeleiden vraagt tijd, geduld en training.

Voldoet u hieraan dan nodigen wij u uit te reageren op dit lieve ondernemende meisje.

Match is altijd prioriteit voor bemiddeling.

Het verhaal van Pien, geschreven door de dame die haar gered heeft:

Ik ontmoette Pien een maand geleden, ze sprong mijn kant uit, rende als een gek over straat en "zocht" de vuilnisbak af op zoek naar eten.

Ze had een halsband om, dus ik dacht dat ze misschien verdwaald was. Dat was niet het geval, ik vond het huis waar ze woonde. Nadat ik met de familie had gesproken, zeiden ze dat ik haar kon meenemen, ze hebben geen tijd voor haar en kunnen niet de hele tijd naar haar kijken omdat ze graag op straat liep. Het was slechts een kwestie van tijd totdat er iets mis zou gaan

Dus hier is ze dit mooie meisje, onder onze hoede, op zoek naar een geweldig gezin. een lieve, verantwoordelijke familie die haar goed kan opvoeden en goed voor haar kan zorgen.

Ze is echt een schattig hondje! lief in elk opzicht! Maar ook zeer energiek zoals elke jonge hond kan zijn, aangezien ze geen seconde stil kan zitten. Ze volgt nu het hele vaccinatieschema omdat ze jonger is dan 1 jaar. Als ze gesteriliseerd wordt zal ik haar opvangen in mijn appartement om haar aan het leven in huis te laten wennen. Ik ben ervan overtuigd dat ze het geweldig zal doen, ze lijkt al te begrijpen wat ik tegen haar zeg. Slimme meid

Zodra de juiste match is gevonden mag Pien afreizen naar haar nieuwe baasje, in Nederland.

In haar geboorteland Roemenie heeft dit arme meisje geen kans op liefde en geluk.

Naam: PIEN
Geslacht: Teef
Leeftijd: Geboren december 2019
Formaat: Klein 7 kg
Energie niveau: Hoog, zij ze is immers een jong hondje
Type: Vrolijke teckel kruising
Kan met kinderen; Ja ons beleid > 12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met katten: Nee
Gesteriliseerd: Wordt gedaan binnenkort

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons Online intake-formulier in te vullen of een mail te sturen naar: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Hoe uitgebreider u uw intake invult, hoe beter wij kunnen bekijken en bespreken of er een goede match kan zijn.

De onkostenbijdrage voor PIEN is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's