Home » PAMMY ( GERESERVEERD )

PAMMY ( Kleine Middelmaat )

***URGENT***

PRACHTIGE PAMMY

Pammy is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts

Bekijk de video van dit lieve meisje....en wie geeft haar het mandje en de liefde waar dit meisje zo naar verlangt?

Pammy is de eerste knuffeltante
Pammy vindt het heerlijk om geknuffeld te worden (filmpje voordat ze wondjes kreeg op haar kopje door het gaas)

Och och, wat een pech heeft dit mooie meisje toch. Al een paar keer is ze gereserveerd, maar ook weer gecanceled.
Waar is toch dat juiste baasje voor dit mooie meisje!

Pammy is een eerste klas knuffeltante en wil heel graag bij mensen zijn. Echter verblijft Pammy grotendeels van de dag in een kennel.
Omdat Pammy zo graag bij mensen wil zijn, heeft zij zich, toen ze nog alleen in de kennel zat, zichzelf verwond aan haar hoofdje.
Ze heeft inmiddels een vriendje gekregen in de kennel, waardoor ze niet alleen maar probeert uit de kennel te komen.

Het is een hondje dat behoefte heeft aan gezelschap en snakt er echt naar. Zij wil alleen maar aandacht, liefde en vrijheid....
Ze is gek op wandelen en spelen.

Pammy is door Georgina gevonden in het bos, samen met haar zusje Tara. Tara is inmiddels al geadopteerd, nu Pammy nog!

We hopen zo dat ze niet 'veroordeeld'  wordt tot een leven lang in een kennel vanwege haar littekens.
Wie kijkt er verder dan de plekjes op haar gezichtje en geeft lieve Pammy een warm mandje?

Omdat Pammy al lang in het asiel leeft, is het voor haar heel belangrijk dat haar nieuwe baasje zich echt aan de Handleiding voor Rescue honden houdt. Zij heeft het echt nodig dat dit tot op de letter wordt opgevolgd. Pammy is geen leven buiten het asiel gewend en moet volledig in haar eigen tempo kunnen wennen aan een huis en een nieuwe omgeving.
We willen Pammy heel graag plaatsen bij een baasje die heel goed begrijpt dat ze dit nodig heeft en er echt niet van afwijkt!!
Neem dus heel goed onze Handleiding door en wees er zeker van dat je dit voor Pammy over hebt.
Zij is echt alle moeite waard, want ze is echt lief en zachtaardig, maar ook heel kwetsbaar.

Georgiana ons contactpersoon is een echte hondenliefhebster en kan het hondenleed in haar geboorteland Roemenië niet aanzien.
Zodra de juiste match is gevonden reist PAMMY naar haar nieuwe baasjes toe.

Naam: PAMMY
Geslacht: Teefje
Leeftijd: Geboren medio maart 2017
Formaat: Kleine Middelmaat, ongeveer 37- 40 cm hoog
Energieniveau:Gemiddeld
Goed met kinderen: Ja, advies >12 jaar obv ouders
Goed met andere honden: Ja
Goed met katten: Onbekend
Paspoort: Ja
Chip: Ja
Gesteriliseerd: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u onze INTAKE-VRAGENFORMULIER
volledig ingevuld naar ons retour te  mailen. WERKWIJZE en INTAKE-Formulier

Daarom werken wij met een procedure, om te onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor de hond
Match is essentieel voor bemiddeling,

immers  een hond binnen een nieuwe situatie vraagt tijd en begeleiding.

De onkostenbijdrage voor PAMMY  is: 345,00 euro.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten, dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling, opvang/pension/voer & transport naar Nederland

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's

Bij serieuze interesse vragen wij u om onze intake-vragenformulier in te vullen en deze volledig ingevuld als Word of Pdf bestand naar ons terug te sturen aan dit e-mailadres: futuredogs-nl@outlook.com