Home » LUPI (GERESERVEERD)

LUPI (Middelmaat)

WAAR MAG VITALE MOOIE TEEF LUPI GENIETEN VAN HAAR GOUDEN JAREN?

Lupi is gevaccineerd en gezond verklaard door een goede dierenarts.

Bekijk via het linkje hieronder een filmpje van Lupi
Misschien wil Lupi wel een duikje nemen... of gewoon een slokje

Lupi is erg nieuwsgierig en actief, geniet van lange wandelingen en ze vindt het heerlijk om met de baas op stap te gaan. Mee gaan in de auto vind Lupi een feestje.
Ze is gewend aan wandelen met een tuigje. Voor Lupi zijn wij op zoek naar een iets ervaren hondenbaasje.

De verzorgster van Lupi verteld:

In februari 2014 ontmoette ik Lupi voor het eerst. Ze kwam in het gebied waar ik woon, waarschijnlijk op zoek naar eten. Ik dacht dat ze verdwaald was, dus nam ik haar mee naar de dierenarts om haar te controleren.

Helaas was ze niet geregistreerd, maar in plaats daarvan ontdekte de dierenarts na een grondige medische controle dat ze een stickertumor had (een goedaardige tumor ( is behandeld).

Ik vond een plek voor haar om haar geïsoleerd te houden en gedurende deze tijd had ze de chemosessies gedurende twee maanden. Godzijdank ging alles goed en herstelde ze.

Ik ging op zoek naar een huis voor haar en vond er een dichtbij mijn huis, hier in Boekarest. Zo werd Lupi in de zomer van 2016 geadopteerd. Aanvankelijk was ze de enige hond in huis. Toen adopteerde de eigenaar een niet-gecastreerde reu en vervolgens een niet gesteriliseerd teefje, uiteraard volgde er puppy's.

Lupi kan goed overweg met reutjes, maar niet met het teefje. De eigenaar heeft de reu, teef,en bijna alle pups weggedaan ... hij heeft twee jonge teefjes gehouden. Nogmaals, Lupi kon niet opschieten met de jongere vrouwtjes die vrij rondliepen in de tuin en Lupi werd opgesloten. De eigenaar besloot om Lupi weg te doen, dus in juni 2019 ging ik haar terug halen.

Na drie jaar bij een gezin geleefd te hebben kwam Lupi terug in de opvang. een heel verdrietig verhaal!

We zijn dus druk bezig om opzoek naar een lieve nieuwe familie.

Lupi is een mooie, zeer sterke hond. Ze houdt vooral van lange wandelingen. Ze loopt perfect aan de riem, geniet van autoritten. Vind het gezellig om bij mensen te zijn.

Zoals blijkt uit haar verhaal, kan ze goed overweg met reutjes van haar grootte, maar niet met teefjes. Normaal gesproken, als ze niet door een hond wordt uitgelokt, bemoeit ze zich met haar eigen zaken, maar ze vind honden die zich aan haar opdringen vervelend. Ze accepteert dus s sociale en speelse reuen.

Ze heeft een verantwoordelijke familie met ervaring nodig die lange wandelingen met haar maken, en misschien een andere reu waarmee ze mee kan spelen. Een stabiele leefomgeving en een heerlijke tuin za het beste in haar naar boven halen!

MEDISCH DOSSIER

Bij de laatste medische controle waren er geen gezondheidsproblemen

GETEST OP:

Hartworm, Lyme, Ehrlichiose en Anaplasmose: negatiefI

Bent u op zoek bent naar een leuke hond uit het asiel in Roemenië, realiseert u zich dan dat vele ongewenste hondjes zoals Lupi, op zoek zijn naar een lief baasje.

Wij staan in contact met de verzorgers van Lupi

zodra de juiste match is gevonden reist Lara naar haar nieuwe baasje(s) toe.

Naam: LUPI

Ras: Malamute/Husky mix

Geslacht: Teefje

Leeftijd: ongeveer 8-9 jaar

Formaat: Middelmaat ongeveer 30 kilo

Kan met kinderen: Ja ons beleid >14 jaar obv ouders, wij plaatsen Lupi niet binnen een drukke (gezin)situatie met jonge kinderen.

Kan met andere honden: Ja bij reutjes )

Kan met katten: nee

Europees Paspoort: Ja

Zoals blijkt uit haar verhaal, kan ze goed overweg met reutjes van haar grootte, maar niet met teefjes. Normaal gesproken, als ze niet door een hond wordt uitgelokt, bemoeit ze zich met haar eigen zaken, maar ze vind honden die zich aan haar opdringen vervelend. Ze accepteert dus stabiele sociale en speelse honden.

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier te downloaden, in te vullen en deze volledig ingevuld aan ons te verzenden naar stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.
Het formulier kunt u downloaden via de button rechts boven, of u kunt deze vinden op de contact pagina

De onkostenbijdrage voor LUPI is: € 225,00

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusiefde verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen metEuropees gecertificeerde Trace dierenvervoerfirma's