Home » ASHA (GERESERVEERD)

ASHA (Groot)

ASHA SCHITTERENDE MOOIE PUP  =  GERESERVEERD

Bekijk via onderstaande link een leuk filmpje van Asha

Asha komt wel graag voor een knuffel

Asha en haar vriendjes
Blije Asha komt even voor een aai

Asha is nieuwsgierig en speels en kan goed met andere honden opschieten. Als de verzorgster er aankomt dan komt ze even een knuffel halen. Het is een schat van een meisje :-)

Asha is een kruising Karpatische herder en groeit uit tot groot formaat. Het ras staat bekend om hun trouwe karakter naar eigen gezin toe.

Het zijn geweldige lieve en trouwe honden mits met een goede opvoeding en begeleiding van het baasje binnen het gezin, groeien zij uit tot een ware vriend(in) en maatje van het gezin.

Positieve bekrachtiging bij training is noodzakelijk voor een goede opvoeding, van dit type hond. en zijn van origine werkhonden en willen graag samen met de baas op pad. Ook beweging is daarom belangrijk. Een ruime tuin is zeker een vereiste

Wij bemiddelen Asha, als maatje en gezinslid bijvoorbeeld op een woonboerderij, of huis met ruime tuin. Goede en veilige afzetting is noodzakelijk. Als u denkt Ariel bij u past nodigen wij u uit onze intake in te vullen. Voldoende tijd en begeleiding is van belang om samen een fijne band op te bouwen.

Wij staan in direct contact met de opvang van Asha

Asha is door ons contact Florin aangetroffen en vermoedelijk uit de auto gezet als ongewenste pup. Florin die zelf rescue-er is en nam de 3 pups onder zijn hoede.

Zij verblijven nu in de opvang binnen een heel goed asiel, waar de hondjes dagelijks in contact komen met de verzorgers, buiten spelen met andere pups en goed worden verzorgd.

Ons is gevraagd voor dit drietal een goede match te vinden.

In hun geboorteland Roemenië heeft Asha geen kans op een veilig en mooi  leven.  Dit meisje verdiend beter.

Zodra het juiste baasje voor Asha is gevonden mag zij afreizen naar Nederland.

Naam: ASHA
Geslacht: Teef
leeftijd: geboren in april 2020
Type: Kruising Karpatische herder
Formaat: Groot (55-65 cm)
Energieniveau: Gemiddeld tot hoog ( jonge hond )
Kan met kinderen; Ja > 12 jaar obv ouders/verzorgers
Kan met andere honden: Ja met voorkeur ook een grote middelmaat of groot formaat (als huisgenootje voorkeur Reutje )
Kan met katten: Onbekend
Chipregistratie: Ja

Wij plaatsen honden die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit zeer uitgebreide vragenformulier zodat wij kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze hond.

Een rescue hond binnen een nieuwe situatie vraagt veel tijd, geduld en begeleiding en wij willen er zeker van zijn dat u dit werkelijk

kan opbrengen.

Bij serieuze interesse vragen wij u om ons intakeformulier hier online in te vullen.

Of stuur ons een mail en vraag naar het Intake-formulier: stichtingfriends4straydogs@yahoo.com.

Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor ASHA is: € 355,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de hond.
Dit is inclusief de verplichte entingen, paspoort, chip, medische checks, ontwormen, anti-parasiet behandeling,
opvang/pension/voer & transport naar Nederland.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's