Home » Donateurs & Friends » DIERENDAG = RESCUEDAG 2020

*** DIERENDAG = RESCUEDAG ***

MAMA ALICE MET HAAR 3 PUPS GERED

Wat doe je als er een heel lief moedertje, die smeekt om aandacht en compassie, met pupjes wordt aangetroffen? Alleen en verlaten op het grind, geen voedsel en geen water?

Als ons contact in Roemenië om hulp vraagt hem hulp te bieden aan dit lieve gezinnetje?
Dan helpen wij!

VIDEO hoe deze hondjes werden aangetroffen door ons contact Florin/Ringo Foster: https://www.facebook.com/100002008556983/videos/3322147827862136/

Ja en dan kunnen wij geen keuze maken, jij wordt wel gered, maar jij niet. Neen, geen haar op ons hoofd die daar over na hoeft te denken!

Wij redden het hele gezinnetje!

Ook al is onze bankrekening eigenlijk niet in staat om de extra medische zorg en maandelijkse opvang voor 4 extra hondjes te dragen. Immers opvang kost ook geld en pups vragen nu eenmaal extra goede voeding en moeten nu eenmaal vaker naar de dierenarts, vaker worden ontwormt. Pups zijn kwetsbaar en Florin gaat naar een goede dierenarts waar nu eenmaal een hoger kostenplaatje aan vastzit.

Wij willen er toch voor dit volledige gezinnetje voor gaan en daarom hopen wij van harte op UW HULP.

DIERENDAG is de dag om uw huisdier(en) te verwennen, een extra lekkere snack, of speelgoed. En dat verdienen ze natuurlijk!  Maar is het niet zo dat het eigenlijke iedere dag dierendag is voor onze eigen lievelingen, terwijl andere dieren sterven van ontbering.

Zonder onze tussenkomst en de hulp van Florin van Ringo foster, waren deze lieverds ook gestorven van de koude (regen en wind) en honger. Wij willen hier niet aan denken. Dit kan en mag niet, dieren zijn van de zorg van de mens afhankelijk.

HELP ons DAAROM juist deze HONDEN REDDEN!

Denk daarom juist vandaag aan deze dieren die geen lekker snack of speelgoed krijgen en juist nu een veilig dak en eten boven hun lieve koppies zo hard nodig hebben. U maakt het verschil en kan met een kleine bijdrage levens redden. Feit is dat de onkostenbijdrage niet alle kosten kan indekken en deze hondjes daarom afhankelijk zijn van uw donatie, hoe klein ook.

Als voorbeeld; alleen al de opvangkosten, totdat deze hummels en mama geadopteerd mogen worden,  is rond de 300 euro. (dit dus buiten de medische kosten, reis klaar maken en vervoer naar NL dat grotendeels kan worden ingedekt met de onkostenbijdrage voor adoptie)

Hoe mooi zou het toch zijn als dit bedrag, deze extra kosten die nu eenmaal noodzakelijk zijn, juist op DIERENDAG gehaald zou kunnen worden! Wij houden u op de hoogte en plaatsen up-date's over de stand van de ontvangen TIKKIES

KLIK op onderstaande link of kopieer deze.   TIKKIE kleine moeite, van levensbelang voor dit gezinnetje!!

En daarom is DIERENDAG juist nu " RESCUE-DAG" voor: Mama ALICE - Dochtertje BIJOUX - Zoontjes SJORS en BENNY

Zij zijn u dankbaar en maken met uw donatie kans op een mooi, veilig en liefdevol leven.

Ook namens ons Team stichting Friends4straydogs, wensen wij uw hond(en)/kat(ten)/konijn(en) en andere dieren een mooie
DIERENDAG = "RESCUE-DAG" toe!