POEFFIE ( Poes )

WAAR IS HET PERSONEEL VOOR POEFFIE DIE HAAR IN DE WATTEN WILLEN LEGGEN?

Bekijk via onderstaande links de video's van Poeffie:

(deze volgen binnenkort )

Omschrijving van Poeffie:

Poeffie geniet van aandacht van de mensen, en ook van andere katten die haar kopjes geven of lekker met haar kroelen. Poeffie is een gezellig meisje die alles over zich heen laat komen. In het kenneltje van onze rescuer Crina Maria, geniet ze van de aaitjes die ze krijgt als de verzorgsters er zijn.

Poeffie heeft een flinke vacht die zomers glad is maar in de winter ziet zij er uit als een klein ijsbeertje.

Het zou geweldig zijn als Poeffie er een leuk vriendje of vriendinnetje bij krijgt zodra zij haar eigen familie heeft gevonden heeft.

Het verhaal van Poeffie (rescuer/verzorgster Crina maria)

Lieve Poeffie werd gevonden door de man van ons contactpersoon  Crina Maria in Roemenie. zij was nog erg klein toen hij haar vond en nam haar mee naar huis. Poeffie verblijft ondertussen tussen in de opvang van Crina gezellig tussen alle andere katten. Het word nu tijd dat dit meisje een eigen familie krijgt.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

In haar geboorteland Roemenië maakt Poeffie geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Poeffie met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

POEFFIE

Geslacht: Poes

Leeftijd: Ongeveer 6 A 7 Jaar 2015/2016

Kan met kinderen: wij plaatsen Poeffie niet in een drukke gezinssituatie

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

kattenmaatje nodig: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Ja

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u vriendelijk ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit uitgebreide vragenformulier zodat wij samen met u kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Poeffie is:  € 265,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten die onze stichting bemiddeld worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.