MOORTJE ( Poes )

MOORTJE VIND ALLE KATTENVRIENDJES ERG LEUK, GROOT OF KLEIN MAAKT HAAR HELEMAAL NIET UIT.

Bekijk via onderstaande links de video van Moortje:

Omschrijving Moortje:

Moortje is een leuk gezellig aanhankelijk meisje. Zij vind alle katten vriendjes en vriendinnetjes geweldig in het kenneltje van onze rescuer Crina Maria.

Ze speelt graag, is lekker lui op zijn tijd en de krabpaal is haar favoriet.

Het zou geweldig zijn als Moortje er een leuk vriendje of vriendinnetje er bij krijgt als zij haar huisje gevonden heeft.

Het verhaal  van Moortje: (rescuer/verzorgster Crina maria)

Lieve Moortje werd gevonden door de man van Crina Maria ons contactpersoon in Roemenie. zij was nog erg klein toen hij haar vond en nam haar mee naar huis. Moortje zit ondertussen tussen in in de opvang van Crina gezellig tussen alle andere katten. Het word nu tijd dat dit meisje een eigen familie krijgt.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

In haar geboorteland Roemenië maakt Moortje geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reist Moortje met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

MOORTJE

Geslacht: Poes

Leeftijd: Ongeveer juni/Juli 2022 vastgesteld door een dierenarts.

Kan met kinderen: wij plaatsen Moortje niet in een drukke gezinssituatie

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

kattenmaatje nodig: Ja

Chipregistratie: Ja

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Nog niet dit gebeurd rond 8 maanden

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u vriendelijk ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit uitgebreide vragenformulier zodat wij samen met u kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Moortje is:  € 265,00.

De onkostenbijdrage is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten die onze stichting bemiddeld worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.