Mijntje & Jip ( Moeder & Zoon )

MOEDER EN ZOON MIJNTJE EN JIP ZIJN GELUKKIG MET ELKAAR,WIE HEEFT ER VOOR DEZE TWEE LIEVERDS EEN FIJN PLEKJE?

Bekijk via onderstaande links de video's:
Video volgt zo spoedig mogelijk

Omschrijving van Mijntje & Jip:

Mijntje (crème/roodkleurig) en Jip (wit/ grijs gevlekt) zijn moeder en zoon. Ze zijn heel gelukkig met elkaar en wij willen ze dan ook niet uit elkaar halen. Moeder en zoon twee rustige lieve katten. Deze twee lieverds hebben niet veel nodig een fijne krabpaal en elkaar. Ze zijn lief, aanhankelijk en spelen met elkaar.

Mijntje en Jip zitten in het privé asieltje van ons contactpersoon/rescuer Crina Maria samen met andere katten en poezen en dat gaat allemaal prima. Toch zijn deze twee lieverds gebaat bij een rustige omgeving. Zij zoeken de drukte van de andere katten niet op.

Wij zoeken personeel die weten wat een kater en een poes nodig hebben. Samen spelen. lekker klauteren in de paal, zonnen in de vensterbank of het huis verkennen.

Het verhaal van Mijntje & Jip: (Rescuer/verzorgster Crina Maria)

Mijntje en Jip leefde al geruime tijd naast een restaurant. Maar toen het kouder werd probeerde ze een plek te zoeken waar het aangenamer was.

Crina kon het niet over haar hart verkrijgen om deze twee achter te laten in de kou en heeft ze meegenomen naar haar prive shelter. Nu is het tijd om een fijn thuis te vinden voor deze twee lieverds.

Stichting Friends4straydogs bemiddeld sociale en lieve "binnen-katten" die allen zijn gered.
Dit zijn de katten dan ook gewend. Het is tegenwoordig niet meer veilig om u kat over straat te laten wandelen, teveel gevaar ligt op de loer. . De katten willen graag veilig genieten van de buitenlucht en het zonnetje,  daarom
is een goed afgesloten tuin/terras/balkon, waar de katten niet uit kunnen komen is een vereiste voor plaatsing.

Lees ook op onze website waarom het belangrijk is om 2 kittens of jonge katten samen te plaatsen bij een gelijkwaardig kattenvriendje.

Bent u het juiste personeel voor Mijntje & Jip ?

vul dan hier op onze Website ons intake vragenformulier online in, klik op de blauwe button rechts bovenin op deze pagina.

In hun geboorteland Roemenië maken deze lieverds geen van kans op een liefdevol leven.

Zodra het juiste personeel is gevonden reizen moeder & zoon met ons officiële gecertificeerde transport naar u toe.

MIJNTJE EN JIP

Geslacht: poes en kater

Leeftijd: Moeder Mijntje geboren medio 2021 vastgesteld door dierenarts

Leeftijd: Zoon Jip geboren Juli 2022

Kan met kinderen: Ja maar geen drukke gezin (situatie)

Kan met honden: Onbekend

Kan met katten: Ja

Kattenmaatje nodig: Elkaar

Gesteriliseerd/Gecastreerd: Moeder Ja/ zoon nee nog te jong

Wij plaatsen katten die wij bemiddelen niet zomaar en vragen u vriendelijk ons intake formulier volledig ingevuld naar ons retour te sturen.

Wij werken met dit uitgebreide vragenformulier zodat wij samen met u kunnen onderzoeken of u de juiste kandidaat bent voor deze kat.

Een goede match is bij ons ten alle tijden prioriteit voor bemiddeling.

Bij serieuze interesse vragen wij u om online het intakeformulier in te vullen.
Hoe uitgebreider u de intake invult, hoe beter wij samen kunnen bekijken of u en de hond een goede match zijn.

De onkostenbijdrage voor Mijntje & Jip is 495,00 en is een bijdrage voor de gemaakte kosten voor de kat en geen koopsom.
Stichting Friends4straydogs werkt volledig non-profit.

De onkosten-bijdrage is incl. medische controles, verplichte vaccinaties, ontwormen, anti-parasiet behandelingen, chip,
Europees paspoort, kosten voor opvang, de reis naar NL (katten ouder dan 8 maanden zijn reeds gesteriliseerd/gecastreerd).

Katten ouder dan 8 maanden zijn allen gesteriliseerd of gecastreerd, tenzij anders vermeld in de tekst.

Stichting Friends4straydogs voldoet aan alle eisen gesteld door de Nederlandse overheid en bemiddeld rescue- honden en katten volgens de nieuwe wetgeving ingaand op 1 november 2021:

UBN

Vakbekwaamheid Honden- en kattenbesluit

KVK

Alle katten die onze stichting bemiddeld worden zoals het hoort, bij de nieuwe baasjes thuis gebracht.

Wij werken alleen samen met Europees gecertificeerde Trace dierenvervoer firma's,
die garant staan voor een goede verzorging van de dieren aan boord van de bus, tijdens de reis naar Nederland.